Member Group ingetje van niedek Posted June 21, 2013 Member Group Share Posted June 21, 2013 heb een vraag over een pk tenminste wat er op staat bij een pk van een man staat op de achterkant zijn kinderen bij 1 van de mannen staat bij 1 van de 2 zoons ( meer kinderen zijn er niet ) een A dan de datum hij is geboren te rotterdam wie kan mij vertellen wat die A met die datum inhoud gr ingetje Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Member Group Lily Posted June 21, 2013 Member Group Share Posted June 21, 2013 Dag Ingetje, Dit betekent dat hij op die datum werd uitgeschreven uit het Bevolkingsregister (afgevoerd). Groetjes, Lily Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Member Group RPG Posted June 21, 2013 Member Group Share Posted June 21, 2013 Hoi Ingetje, De A met datum betekent dat hij is afgevoerd op die datum van de persoonskaart der ouders. Klinkt heel vreemd - afgevoerd - maar hij is wellicht op zichzelf gaan wonen op die datum en krijgt dan zijn eigen persoonskaart vanaf die datum. voor zover mij bekend is. Groetend - Robert Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Member Group Bart Posted June 21, 2013 Member Group Share Posted June 21, 2013 A = officieel: administratief afgevoerd wegens vertrek. Dus uitgeschreven van het huidige woonadres naar elders. Voor meer betekenissen op PK zie Please login or register to see this link. met vriendelijke groet, Bart ps 13:45 uur wat een snelheid van reacties. Komt vanwege het slechte weer. Blijf je binnen zitten. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Member Group ingetje van niedek Posted June 21, 2013 Author Member Group Share Posted June 21, 2013 bedankt iedereen ik had idd al het vermoeden dat hij uit zou zijn gegaan gezien de leeftijd die hij dan heeft zou het heel goed mogelijk kennen zijn ik ben het nog niet eerder tegen gekomen want op bv ps van ooms staat het weer niet terwel de kinderen toch ook al het huis uit waren OP GELOST Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts