Member Group ingetje van niedek Posted June 20, 2013 Member Group Share Posted June 20, 2013 ik heb een krante bericht van een bevaling echter staat er 2 x een kind ik zal het krante berichtr hier neer zetten ik heb van dit echtpaar een gezinskaart waar 2 kinderen op staan en dochter en 1 zoon het gaat om de zoon christiaan heet hij op de gezinskaart op de krante knipsel staat 2 kinderen 1 levenloos kind met de zelfde geboorte datum als christiaan en dat andere kind heeft ook de zelfde geboortedatum echter denk ik dat dat een dochter is maar het is niet de andere dochter die is eerder geboren wie helpt me dit op te lossen snap er niks meer van is het nu 1 levenloze zoon of zijn het idd 2 kinderen Wilt u via PM antwoorden, bij privacy gevoelige gegevens. « Aangepast door sadminF op 20 jun 2013 17:54 » vanwege privacyPlease login or register to see this attachment. Please login or register to see this attachment. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Member Group Bart Posted June 20, 2013 Member Group Share Posted June 20, 2013 Het gaat volgens mij in het krantenbericht bij alle twee de vermeldingen om een zoon. Dus een in leven zijnde zoon en een doodgeboren zoon. Dus een tweeling. De laatste levenloos geborene wordt uiteraard niet op een gezinskaart bijgeschreven. met vriendelijke groet, Bart Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Member Group ingetje van niedek Posted June 20, 2013 Author Member Group Share Posted June 20, 2013 volgens mij gaat het om een meisje en een jongen gezien er voor de eerste onderstreeping een d staat dat zou dan een dochter moeten zijn en het levensloze kind een zoon maar dan zit ik nog met de geboortedatum Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Member Group ErickJ Posted June 20, 2013 Member Group Share Posted June 20, 2013 Het zijn twee zonen, je moet het zo lezen: GA v. d. Wal-Overbosch, D. - H, v. Niedek-Jongbloed, Z. - enz. laatste regel: H, v. Niedek-Jongbloed, levenl. Z. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Member Group ingetje van niedek Posted June 20, 2013 Author Member Group Share Posted June 20, 2013 ok nu je het zo zeg idd ik rekende de d bij van niedek dan is het op gelost het was dus een 2ling waarvan er 1 leveloos is geboren bedankt bart en hobby voor de uitleg gr ingetje Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Member Group Robert Leukfeldt Posted June 20, 2013 Member Group Share Posted June 20, 2013 Beetje laat...h.dat van de z is dus al uitgelegd, in de digitale stambook rotterdam staat de aangifte van overlijden van de zoon, geen naam gekregen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Member Group ingetje van niedek Posted June 20, 2013 Author Member Group Share Posted June 20, 2013 dat wist ik al robert heb ook de akte van hem Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts