Member Group ingetje van niedek Posted June 9, 2013 Member Group Share Posted June 9, 2013 ik zoek op fs naar de huwelijks aangifte van marinus jan hedrik faasen getrouwd met cornelia elizabeth kraal echter kan ik hem niet vinden Bruidegom Marinus Jan Hendrik Faasen , geb. Rotterdam 23 jaar Vader Christiaan Faasen Moeder Sijtje van Niedek Bruid Cornelia Elizabeth Kraal , geb. Rotterdam 22 jaar Vader Willem Kraal Moeder Neeltje Beezemer Plaats huwelijk Rotterdam Huwelijksdatum 07-08-1918 Bron Rotterdam 1918 n36 ik hem vanaf mei elk image bekeken en ik kan hem niet vinden alvast bedankt voor de moeite gr ingetje Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Member Group Harmke Posted June 9, 2013 Member Group Share Posted June 9, 2013 Dag, De enigste Marinus die ik kan vinden van mei tot aug is deze, Please login or register to see this link. maar daar trouwdt hij met een ander? rechts boven. vr gr Harmke. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Member Group ingetje van niedek Posted June 9, 2013 Author Member Group Share Posted June 9, 2013 heel vreemd dat er een andere dame staat vermeld wat ik boven in min vraag heb gezet komt van de digitale stamboom rotterdam denk dat ik toch maar eerst het huwelijk ga zoeken en dan de rest er bij zoek want vreemd is het wel lijkt mij sterk dat hij 2 dames te gelijk trouw Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Member Group ingetje van niedek Posted June 9, 2013 Author Member Group Share Posted June 9, 2013 wat ook niet klopt is dat hij op de digitale stamboom rotterdam 23 jaar is en in de aangigte staat 24 jaar heel raar ga verder zoeken naar de rest misschien komen er nog meer vreemde dingen boven water drijven hahaha Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Member Group Harmke Posted June 9, 2013 Member Group Share Posted June 9, 2013 Hier de trouw akte, Please login or register to see this link. met Cornelia Kraal. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Member Group ingetje van niedek Posted June 9, 2013 Author Member Group Share Posted June 9, 2013 dank je harm was nog aan het zoeken naar de afkondigingen heb die ook nog niet gvonden weet ook niet wat ik met die aangifte aan moet eigelijk het moet hem wel zijn maar raar met een andere dame afkondiging inmiddels gvonden bijlagen inmiddels ook gevonden Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Member Group Robert Leukfeldt Posted June 9, 2013 Member Group Share Posted June 9, 2013 Please login or register to see this link. er zijn er 2 Please login or register to see this image. /emoticons/default_nut.gif" alt="#"> Ondertussen ook de andere akte gevonden...er zijn dus waarschijnlijk zaken door elkaar gehaald. Please login or register to see this link. en dan nog maar even doorgezocht, de afkomdiging Please login or register to see this link. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Member Group ingetje van niedek Posted June 10, 2013 Author Member Group Share Posted June 10, 2013 dsank jew robert nu is er duidelijkheid dat er toch 2 met de zelfde naam zijn hij zal misschien een neef van de mijne kennen wezen echter gaat het mij alleen om de gene die met kraal getrouwd is gezien hij een zoon is van sijtje van niedek en christiaan faasen verder ga ik niet met de faasens ik zoek alleen de naam van niedek in verschillende schrijfwijzes uit maar nu is het wel zeker dat het niet mijn marinus jan hedrik is nu de juiste aangifte er nog bij zoeken het huwelijk en de bijlagen heb ik inmiddels al gevonden ik was al weer verder gaan zoeken naar gegevens van zijn broer cornelis maar fs liet me een beetje in de steek steeds foutmeldingen dus maar gestopt gisteravond vandaag geen tijd en de rest van de week word het ook weinig tijd voor de stamboom hat zal waarschijnlijk in de avonduren worden maar we zien wel hoe het verder gaat iedereen bedankt voor het mee zoeken Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts