Spring naar bijdragen
Vervelende mededeling: SVF forum site gaat stoppen. ×

overlijden sijtje van niedek getrouwd met christiaan faasen


ingetje van niedek

Recommended Posts

  • Forumleden Groep
ingetje van niedek

klopt robert maar klakeloos overnemen doe ik het niet ik print het uit en alles wat ik uitprint controleer ik eerst voordat ik het in adfear komt ik moet eerst aktes hebben of andere bewijzen voordat ik het in adfear neerzet en dit was zoon losseflodder zal ik het maar noemen het zou idd handiger zijn als mensen hun bron zouden vermelden maar ja doet niet iedereen helaas

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumleden Groep
ingetje van niedek

op mundia heb ik sijtje ook gevonden daar staat dat ze in rotterdan is overleden in 1938

Sijtje van Niedek

14 jun 1874 - 1938

Geboren: Rotterdam, Nederland

Overleden: Rotterdam, Nederland

heel raar dat ze dan niet te vinden is in rotterdam

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumleden Groep
Robert Leukfeldt

Maar Mundia haalt gegevens toch ook uit aangeleverde info van anderen toch?? Zoals jezelf ook al zei en overalte vinden..1938 maar zonder nadere gegevens. Helaas.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumleden Groep
ingetje van niedek

ik weet niet waar die gegevens vandaan komen ik ben er wel lid van puur om het feit voor gegevens die ik dan weer kan controleren

ik denk dat ik morgen het rotterdams archief eens ga bellen mss kunnen ze daar in de pc zien waar en wanneer zij overleden is als ik dat weet kan ik zelf de akte vinden als ze me het aktenr door kennen geven

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumleden Groep

Ach ja, Mundia...

Lees dit eerst: 

Log alstublieft in om de link te kunnen zien.

en dan weet je wat voor moeras dat is.

Groeten van Richard

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumleden Groep
ingetje van niedek

dat alles wat je op het net vind niet betrouwbaar is wist ik al daarom controleer ik alles wat ik online vind

heb nog even de gezinskaart bekeken en op 19-10-1935 woonde ze in de bergpolderstraat 67 in rotterdam

dat is het laatste adres wat vermeld staat op de gezinskaart van haar dus ze is na 1935 overleden

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumleden Groep
Robert Leukfeldt

woonde ze toen bij familie in en is de familie misschien verhuisd? zou het anders ook niet meer weten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumleden Groep
ingetje van niedek

ik heb nog eens een x gekeken naar de gezinskaarten van haar kinderen daar is zij niet inwonend ingeschreven zal nog eens gaan kijken naar de gezinskaarten van haar broers en zussen en haar ouders misschien is zij daar inwonend geweest

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumleden Groep
ingetje van niedek

alleen van broer cornelis een gezinskaart online te vinden en ook daar staat zij niet inwonend ingeschreven helaas

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumleden Groep
Robert Leukfeldt

heb nog "even"gezocht.

In Rotterdam overlijden 1938 staan een aantal blz van buiten Rotterdam overleden. ?<== noppes

1-43 <== ook niks

859-947<== helemaal niks

nah...ik zit daarmee ruimschoots over mijn taks mbt zoeken in boeken, ik stop er dus mee...ach...bijna 150 blz minder te zoeken.

Overogens...dat 1938....als iemand gehoord heeft dat ze destijds een x leeftijd ha...kan dat y schelen met 1938...  houd je ons wel op de hoogte??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumleden Groep
ingetje van niedek

robert nogmaal bedankt voor het verder zoeken ik heb contact gehad via mail met het rotterdams archief de persoonskaarten zijn vanaf 1938 in gevoerd en door problemen toen zijn de laatsten pks gemaakt in 1941 en gezien er op haar gezinskaart staat dat ze een pk heeft moet ze dus na 1938 overleden zijn en misschiens zelfs na 1941 ik wil volgende week ff naar het archief om daar verder te gaan kijken want ik wil ze nu ook boven water hebben ook hahahahah tuurlijk laat ik het weten als ik haar gevonden is een kleine moeite voor al dat gezoek wat jullie gedaan hebben zodra ik weet wanneer zij is overleden laat ik het hier weten

gr ingetje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumleden Groep
ingetje van niedek

nou de spelt is gevonden ik heb contact gehad met het rotterdams archief en zij hebben het ff op gezocht in de pc en volgende week ga ik ff de akte kopieren

zij is overleden te rotterdam op 28-12-1955

dat zij nog niet online te vinden is omdat ze na 1937 nog niets online hebben staan van overlijdens wel wat oorlogsslachtoffers

zo ben blij dat het nu op gelost is nogmaals iedereen super bedankt voor het mee zoeken

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumleden Groep
joke andriessen

Gefeliciteerd met de oplossing.

En het staat toch wel in de krant:

Log alstublieft in om de link te kunnen zien.

Groet, Joke

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumleden Groep
ingetje van niedek

ben ook erg blij dat ik haar toch gevonden heb en bedankt voor de krantestukje echt super dat ze er toch in staat

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumleden Groep
Robert Leukfeldt

1955 

Log alstublieft in om de image te kunnen zien.

/emoticons/default_clap3zs6.gif" alt="Cxx*">

  jeetje...  ga je nu al die websites met 1938 mailen?? 

Log alstublieft in om de image te kunnen zien.

/emoticons/default_pulling_hair.gif" alt="default_pulling_hair.gif">

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumleden Groep

Daar moeten ze zelf maar achter komen, lijkt me. De goeie datum stáát nu tenslotte op het Net 

Log alstublieft in om de image te kunnen zien.

/emoticons/default_tong.gif" alt="to(">

Petra.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumleden Groep
ingetje van niedek

ja wie had het gdacht dat ze tog nog redelijk oud is gworden hahahaha en nee robert ik vind laten ze zelf maar de moeite nemen toch het heeft ons met zijn alle veel moeite gekost om haar boven water te krijgen en net wat petra zegt het staat nu op het net ahhahahahahaha

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumleden Groep
ingetje van niedek

ben vandaag in rotterdam geweest bij het archief heb inmiddels de akte morge zal ik hem hier plaatsen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumleden Groep
Robert Leukfeldt

dapper hoor om met dit weer in een muf archief te gaan zitten 

Log alstublieft in om de image te kunnen zien.

/emoticons/default_taunting.gif" alt="Ta_9">

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumleden Groep
ingetje van niedek

hahaha nou dapper beter in een muf archief met dit weer dan in die vreselijk hitte waar ik niet tegen kan in het archief was het lekker niet te warm alleen toen ik buiten kwam kreeg ik een klap door de hitte pfffff vandaag nog zoon dag hoop wel dat het droog blijf dan kan ik mooi de berg was weg wassen ahhahahahaha

zoals belooft hier de akte

Log alstublieft in om de attachment te kunnen zien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Meld je aan om ecommentaar te plaatsen

Je kunt commentaar achterlaten als je bent aangemeld



Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...