Spring naar bijdragen
Vervelende mededeling: SVF forum site gaat stoppen. ×

Klasina den Besten


Gast Adriaancl

Recommended Posts

Gast Adriaancl

Wie kan me de vertellen wie de ouders waren van Klasina den Besten  &^^? Ze is geboren op 30-10-1919 en overleden 20-02-2010. Begraven te Langerak.

Ze was weduwe van M.A. Maat.

&^^

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumleden Groep

hallo Adriaan,

Hier

Log alstublieft in om de link te kunnen zien.

de overlijdensadvertentie van Klasina den Besten; met een correspondentieadres. Hiermee is in het online telefoonboek

Log alstublieft in om de link te kunnen zien.

een telefoonnummer te vinden. Wellicht kan men je verder helpen.

groeten van Jacqueline

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Kèren

Knap gevonden, Jacqueline!!

Meteen ook de overlijdensdatum van de echtgenoot vermeld in de advertentie.

Om het Adriaan wat makkelijker te maken, heb ik met veel gehannes de advertentie kunnen bewaren op de computer, als een JPG bestandje. Als je de advertentie al niet al hebt natuurlijk....

Log alstublieft in om de image te kunnen zien.

/emoticons/default_biggrin.png" alt=":D" srcset="https://stamboomvragenforum.nl/uploads/emoticons/biggrin@2x.png 2x" width="20" height="20">

Als je me mailt door op het rechtse icoontje onder mijn plaatje te klikken, rechts van dit bericht. Stuur ik het je toe.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Adriaancl

Hallo Kèren,

Bedankt voor het aanbod maar de adv heb ik reeds.  Maar nog niet de ouders. Bellen is de optie maar ik hoop eigenlijk dat iemand het antwoord weet.

Groetjes

Adriaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Kèren

Hallo Adriaan,

Jacqueline vond de advertentie, hoor, ik niet.

Vermoedde al dat er een kans in zat dat je die al had. Bellen is ook mijn sterkste kant niet.....

Log alstublieft in om de image te kunnen zien.

/emoticons/default_shy.gif" alt="7^^">, vooral omdat ze toch vrij recent is overleden. Misschien een brief schrijven?

Buiten iemand die de feiten kent en hier antwoord geeft, zou je ook nog kunnen denken aan een uittreksel van de akte van overlijden bij de gemeente kunnen opvragen, daar zouden haar ouders moeten in staan. Omdat het recent is zal dat wel een paar euro kosten.  Het CBG is voorlopig nog geen optie, het duurt nog even voordat je daar haar persoonskaart kunt opvragen.

Succes

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Meld je aan om ecommentaar te plaatsen

Je kunt commentaar achterlaten als je bent aangemeld



Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...