Member Group RichardK Posted May 5, 2013 Member Group Share Posted May 5, 2013 In 1940 verdween de onderzeeër O13 onder de golven om nooit meer boven te komen. Gisteren - 4 mei 2013 - werd het door Tonny Froma geschreven herinneringsboek overhandigd aan oud-onderzeebootcommandant Piet de Jong. Voor dit boek is veel genealogisch zoekwerk verricht door Ludmilla van Santen. Zie voor meer details mijn weblog: Please login or register to see this link. of spring meteen naar het interview zelf, te vinden op: Please login or register to see this link. Groeten van Richard Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Member Group Lily Posted May 5, 2013 Member Group Share Posted May 5, 2013 Mooi, dat interview met Ludmilla op je site Please login or register to see this image. /emoticons/default_clap_clap.gif" alt="B-5">. Een dikke pluim voor haar vanwege het vele werk wat ze heeft verricht....... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Member Group joke andriessen Posted May 5, 2013 Member Group Share Posted May 5, 2013 Ludmilla, Ook van mij hier de felicitaties. En leuk dat ook jij nu een gezicht hebt Please login or register to see this image. /emoticons/default_grin0.gif" alt="default_grin0.gif"> Groet, Joke Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Member Group Lily Posted May 5, 2013 Member Group Share Posted May 5, 2013 Ludmilla, Ook van mij hier de felicitaties. En leuk dat ook jij nu een gezicht hebt Please login or register to see this image. /emoticons/default_grin0.gif" alt="default_grin0.gif"> Groet, Joke Knap is ze hè? Please login or register to see this image. /emoticons/default_knipoog3.gif" alt="$"> Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Member Group RichardK Posted May 5, 2013 Author Member Group Share Posted May 5, 2013 Maar dames toch! Het gaat wèl over genealogie, hoor... Snaakse groeten van Richard Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Member Group Ludmilla Posted May 5, 2013 Member Group Share Posted May 5, 2013 Met de anonimiteit is het gedaan Please login or register to see this image. /emoticons/default_cool.gif" alt="8}"> Ik koos voor Please login or register to see this link. om iets te vertellen over waarmee ik bezig was. Hoop dat meerderen dat topic gaan gebruiken voor het delen van interessant eigen onderzoek. Naast veel publiciteit voor de programmamakers in de belangrijke media, is het erg fijn dat Richard, een kenner van onderzoek doen, aandacht geeft aan de makers van het boek, die allen belangeloos hebben meegewerkt. Het was een mega-klus. 4 mei was een mooie afsluiting voor mij, het team en alle nabestaanden, het boek is prachtig geworden. Alle gevonden informatie is door de ervaren schrijver tot 1 geheel gemaakt en de vormgevers hebben op zeer hoog niveau er een prachtig geheel van gemaakt. De ontvangen dankbaarheid en waardering is onbetaalbaar en maakt de hobby waard om door te gaan. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Member Group arni72 Posted May 6, 2013 Member Group Share Posted May 6, 2013 Je bent een topper! Please login or register to see this image. /emoticons/default_bloemetje.gif" alt="B_9"> Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts