Member Group Maikel Galama Posted May 4, 2013 Member Group Share Posted May 4, 2013 Hoi allemaal, gisteren heb ik een groot gedeelte van de begraafplaats te Makkum gefotografeerd. De meeste grafstenen kun je vinden op www.graftombe.nl , de graven van de gesneuvelde militairen staan er -geloof ik- niet op. Ik heb ze daarom even in een apart bestandje gezet. De link: Please login or register to see this link. Groetjes, Maikel Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Member Group Cor Posted May 4, 2013 Member Group Share Posted May 4, 2013 Hallo allen, Dat de oorlogsgraven niet op Graftombe staat vind ik niet juist. Als de beheerder weer terug is van vakantie zal ik het er met hem over hebben. Evt. ga ik die nog opnemen. Maikel bedankt voor de mededeling. Groeten, Cor. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Member Group Maikel Galama Posted May 6, 2013 Author Member Group Share Posted May 6, 2013 Hoi Cor, ik heb even verder gekeken........ Ook die van de algemene begraafplaats van Workum worden niet op Graftombe vermeld. De oorlogsgraven van Hindeloopen daarentegen worden -grotendeels- wel vermeld. Het lijkt dus op willekeur van de vrijwilliger. Groetjes, Maikel Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Member Group Cor Posted May 9, 2013 Member Group Share Posted May 9, 2013 Ha Maikel, Het beleid van Graftombe is om ook de oorlogsgrafstenen op de foto te zetten en in de database te plaatsen. Schijnbaar doet niet iedereen dit. Naar Makkum ga ik dit jaar toe voor een update + die van de gevallenen. Groeten, Cor Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Member Group Maikel Galama Posted May 9, 2013 Author Member Group Share Posted May 9, 2013 Hoi Cor, is o.k. ! Groetjes, Maikel Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts