Spring naar bijdragen
Vervelende mededeling: SVF forum site gaat stoppen. ×

FamilySearch gaat veranderen


Robert Leukfeldt

Recommended Posts

  • Forumleden Groep
Robert Leukfeldt

FamilySearch kondigt een behoorlijke verandering in hun website aan, het woord "free" valt nog wel...te hopen dat het echt "free"blijft.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumleden Groep

Geen paniek 

Log alstublieft in om de image te kunnen zien.

/emoticons/default_cool.gif" alt="8}"> Free is het toverwoord voor Familysearch, het gaat hier volgens mij om promotie van een stamboomprogramma.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumleden Groep

Ik zie het woordje "free" alleen helemaal onderin, bij free courses (ofwel gratis cursussen). Of zie ik iets over het hoofd?

De verandering die er aan komt heeft betrekking op het kunnen plaatsen van stambomen (weer een site die dat mogelijk maakt), het plaatsen van foto's (ook al eerder vertoond) en een betere wijze van navigeren op de site.

Geen reden voor directe paniek, lijkt me.

Groeten van Richard

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumleden Groep
Jean Huysmans

De nieuwe versie heeft alleen tot doel om extra service aan te bieden zoals: plaatsen van stambomen, integreren van foto's en documenten en vlottere navigatie.

Voor de rest blijft alles hetzelfde en de toegang tot de beeldjes blijft gratis! En in de nabije toekomst zullen we nog enkele extra Nederlandse collecties op onze website plaatsen.

Jean Huysmans

Field Relations Manager FamilySearch, Benelux & Polen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumleden Groep
Robert Leukfeldt

Jean,

Daar zijn denk ik heel veel mensen blij mee, ik wens jullie succes met de nieuwe opzet.

Robert

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumleden Groep

en alles gratis, kijk mee op de telller

Log alstublieft in om de link te kunnen zien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumleden Groep

Re: Bijna 1 biljoen records geindexeerd:

Het is een miljard (10^9) in het Nederlands. Nog steeds een indrukwekkend aantal, duizend (10^3) keer een miljoen (10^6). Maar een biljoen (10^12) in het Nederlands is duizend (10^3) keer een miljard (10^9), of een miljoen (10^6) keer een miljoen (10^6): 10^l x 10^m = 10^(l+m)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumleden Groep

Het helpt de mensen zonder een wiskundige achtergrond enorm als even de functie van het symbool ^ uit de doeken wordt gedaan.

Het betekent: "tot de macht" en het is in feite een andere manier om te zeggen "keer zichzelf".

Voorbeeld: 2^2 is 2 maal 2 ofwel 4

2^3 is 2 maal 2 maal 2 ofwel 8

1000 is 10 maal 10 maal 10 ofwel 10^3.

In de volksmond kennen we die macht ook in de vorm van "met zoveel nullen" 1000 is een "1 met 3 nullen" 1.000.000 (miljoen) is een "1 met 6 nullen" en zo voort.

En dan is er ook nog de E-notatie, waarbij de E staat voor exponent. Deze weergave wordt wel gebruikt op rekenmachines. 1000 is dan 10E3 of zelfs 10E03, afhankelijk van het merk rekenmachine. Maar we dwalen erg af.

Groeten van Richard

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumleden Groep
Robert Leukfeldt

ja ja ...leuk allemaal...ik weet alleen dat het heeeel veeel is... 

Log alstublieft in om de image te kunnen zien.

/emoticons/default_knipoog3.gif" alt="$">

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Beheerder

Een miljard scans, het zijn er heel veel, dankzij vrijwilligers.

Log alstublieft in om de link te kunnen zien.

Wilt u ook helpen met indexeren, zie

Log alstublieft in om de link te kunnen zien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Meld je aan om ecommentaar te plaatsen

Je kunt commentaar achterlaten als je bent aangemeld



Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...