Member Group Robert Leukfeldt Posted March 29, 2013 Member Group Share Posted March 29, 2013 Onlangs heb ik hier 2 zoekvragen geplaatst, rondom mijn familie naam. De een werd snel beantwoord, de ander laat nog op zich wachten. Nu gaat het mij niet om het wachten. Er is binnen dit forum de mogelijkheid om binnen Ancestory te laten zoeken, maar buiten het "een hele stamboom" na laten pluizen. Wat zijn de eigenlijk de restricties, wat kan wel en niet door SVF bekeken worden? (vind het al geweldig dat jullie een deel kunnen doen en gratis ook nog eens voor ons hoor) Ik kom hier mede een beetje op door de vraag naar Juan Koornstra en het feit dat ik speel met de gedachte om zelf weer een tijdelijk account te nemen. Please login or register to see this image. /emoticons/default_ballon~0.gif" alt="--0"> Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Beheerder sadminF Posted March 29, 2013 Beheerder Share Posted March 29, 2013 Beste Robert, Uw vraag vind ik moeilijk te beantwoorden. SVF heeft een volledig abonnement op ancestry, een Please login or register to see this link. . We hanteren de regel dat 'we niet hele stambomen gaan uitzoeken' vooral omdat we als vrijwilligers geen uren aan het zoeken op ancestry kunnen besteden. Dat gezegd als we een enkele vraag beantwoorden kan het voorkomen dat we meer vinden. Die vondsten worden zeker doorgeven aan de vraagsteller. Met andere woorden, een vraag als wilt u voor mij de voorouders en nazaten van Pietje Pietersen opzoeken, zal niet worden gehonoreerd. Een vraag waar en wanneer Pietje Pietersen is overleden maakt meer kans. Please login or register to see this image. /emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://stamboomvragenforum.nl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20"> Verder wordt er vanuit gegaan dat de vraagsteller alle reeds gevonden informatie aan ons opgeeft. Om dubbel zoeken te voorkomen. Zelf ancestry zonder abonnement doorzoeken geeft vaak al een indruk of er iets te vinden valt. Eigenlijk is het beste dat u vooral in uw achterhoofd houdt dat we graag voor u zoeken, maar dat we vragen rekening te houden met de beperkte tijd. Als u daarmee denkt dat we uw vraag kunnen beantwoorden, dan stel deze gerust. Met een genealogische groet, sadminF Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts