Jump to content

Nieuw genealogieblad

Cor

Recommended Posts

• Member Group

Hallo allen,

Er is een nieuw genealogie tijdschrift uitgekomen, zie:

Please login or register to see this link.

Helaas krijg ik niet een deel van de winst.

Groeten,

Cor

• Member Group

Nieuwsgierig, dus snel nog even langs de winkel.

Please login or register to see this image.

Het is

Please login or register to see this link.

in de zin van inhoudelijke stambomen, nog niet.

Meer een soort crea-bea-doe-blad met knipbladen om van je familiefoto's en gevonden stamboom, een soort scrapbook te maken. Je kunt zelfs een workshop volgen en materialen bestellen via hun webshop.

Nr 1 heeft daarom een blanco kwartierstaat-blad dat ook gedownload kan worden, en persoonlijk vind ik de 'Herinneringenlijst' een erg leuk idee.

Veel tips voor de beginnende stamboomonderzoeker, daarom denk ik dat ook nog de komende nummers wel gevuld kunnen worden, maar of het 25 jaar zal bestaan?

Zeker verfrissend en past goed in de bibliotheek van de geschiedenisles op school.

• Member Group

Okee,

Het ziet er aardig uit, maar het is natuurlijk wel de vraag of ze die kwaliteit kunnen handhaven en het blad niet alleen een fuik wordt om mensen naar een knutselwinkel te lokken.

De prijs van het blad staat niet echt duidelijk vermeld op de website. Na enig zoeken kwam ik onder het kopje "abonneren" een prijs tegen van 4 nummers voor 21,50 euro, ofwel 5 euro per stuk. Dat is geen overdreven hoog bedrag voor een tijdschrift.

En, ik moest onwillekeurig toch even denken aan: 

Groeten van Richard

• Member Group

heb gelijk gevraagd of iemand het op wil halen, en de prijs, ja richard, moeilijk te vinden is 5,95 los nummer.

neem eerst een los nummer voor ik een abonnement neem!

maar, het ziet er heel leuk uit!!