Member Group Robert Leukfeldt Posted March 22, 2013 Member Group Share Posted March 22, 2013 In mijn notities kom ik Wilh Leichfeld tegen, ik heb deze destijds gevonden via Please login or register to see this link. Helaas heb ik geen verdere gegevens over hem/haar gezocht, heb wel 1819 en Dornhagen genoteerd. Wat is er meer te vinden over deze persoon. Hoop dat de link goed geplaatst is, het gaat dan om de Baltimore passengerslijst. Robert Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Beheerder sadminF Posted March 30, 2013 Beheerder Share Posted March 30, 2013 Beste Robert, Het is inderdaad de gezochte, de pagina waarop hij staat vermeld is beschadigd, maar zijn info is goed te lezen: 170 Wilh. Leichfeld 35 jaar oud, geboren Dornhagen; Bauer - op het schip Hindu van Bremen naar Baltimore in 12 augustus 1854 Ik heb naar hem gezocht in de census, maar er komen teveel onvolledige hits uit van personen met gelijkende namen om zekerheid te kunnen krijgen of het om hem gaat. Als u een e-mail stuurt naar Please login or register to see this image. dan kan ik u de kopie van de passagierslijst toesturen. Met een genealogische groet, sadminFÂ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Member Group Robert Leukfeldt Posted March 30, 2013 Author Member Group Share Posted March 30, 2013 Bedankt voor het zoeken en ook alvast voor het verzenden. Het klopt wat betreft die onvolledigheid en verscheidenheid van namen. Destijds ben ik daar niet verder op gaan zoeken, maar wie weet neem ik binnenkort toch maar voor een maand een abbo. Er lopen daar een aantal leich/leuk/leuck etc etc feldt's rond die ergens familie moeten zijn. Ach wat in het vat zit.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts