Spring naar bijdragen
Vervelende mededeling: SVF forum site gaat stoppen. ×

Ouders gevraagd van Gotlert Leuckfeld


Robert Leukfeldt

Recommended Posts

  • Forumleden Groep
Robert Leukfeldt

Op Ancestory kom ik Gotlert Leuckfeld tegen, geboren in 1826. Hij staat daar met vrouw en kinderen. Ik ben eigenlijk nieuwsgierig of in een van de akten die Ancestory heeft de ouders van deze Gotlert te vinden zijn?

Ik zoek echt eerst even alleen deze persoon. Van heel veel andere Leuckfeld's en soortgelijke schrijfwijze heb ik al info (www.leukfeldt.nl)

Alvast bedankt.

Robert

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumleden Groep

Staat de naam in Ancestry ook geschreven als Gotlert Leuckfeld? heb je een link voor me waar je dat hebt gevonden, want via het SVF-account krijg ik weinig informatie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumleden Groep
Robert Leukfeldt

Log alstublieft in om de link te kunnen zien.

mmm das wel een hele lange link, ik kwam o.a. deze tegen nadat ik nog eens weer op Family search ben gaan zoeken. Daar vond ik

Log alstublieft in om de link te kunnen zien.

Terug naar Ancestory, kwam ik een aantal records tegen waarvan de bovenste dus 1 is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumleden Groep

Het zijn beide dezelfde documenten uit 1900, daarop staat Gotlert, met zijn vrouw, zoon William, diens vrouw en twee dochters (ze hebben 6 kinderen) .

Gotlert is sinds 1884 in Amerika. Op dit document staan zijn ouders niet genoemd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumleden Groep
Robert Leukfeldt

Ok, bedankt. Jammer dat er niet meer te vinden is. Dacht er al over om zelf weer een tijdje een account te nemen om eens de verbasteringen van mijn familie naam verder te onderzoeken. Maar wacht daar toch nog maar even mee.

Robert

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumleden Groep

Je mag altijd hier meer vragen stellen, als het maar geen hele stambomen zijn om uit te zoeken.

Een van de stambomen die er op Ancestry staat met de naam Leuckfeldt / Leichfeldt is van jou 

Log alstublieft in om de image te kunnen zien.

/emoticons/default_Laugh_high.gif" alt="B-8">

Gotlert / Golbert heb je die naam niet als een van de voorouders? en zijn kinderen, zoon Wilhelm, komt wel voor als vernoeming?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumleden Groep
Robert Leukfeldt

Leichfeld to Leukfeld is inderdaad van mij. Hij is echter niet volledig, heb hem niet verder bijgewerkt. Daarnaast staat er ook een "other Leichfeld etc etc " stamboom. Daarin zitten leukfeldt's die ik nog niet kan linken aan de mijne. Er moet echter wel ergens een link zitten. Op mijn eigen website zit ik rond 1736, op Ancestory moet ik bijwerken vanaf 1765.

Gotlert komt niet voor, maar wel Gottlob. Maar ik mis rond de geboorte van Gotlert denk ik toch nog namen, Gotlert kan natuurlijk ook verkeerd geschreven zijn. Wilhelm komt vaker voor. Elsbeth lijkt op Elisabeth en ook die komt vaker voor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Meld je aan om ecommentaar te plaatsen

Je kunt commentaar achterlaten als je bent aangemeld



Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...