Member Group RichardK Posted March 12, 2013 Member Group Share Posted March 12, 2013 Dag allen, Dit is nou typisch zo'n vraag die je niet even kunt beantwoorden. Dat wordt zoeken op internet. Net zoals bij de vraag: mijn voorouder is gedoopt op Trinitatis 1801, welke datum was dat? Voor dit soort vragen is er het hulpmiddel Gentools6 dat is geschreven door meneer Schlöder. Het programma is gratis te downloaden van zijn website: Please login or register to see this link. Groeten van Richard Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Member Group joke andriessen Posted March 12, 2013 Member Group Share Posted March 12, 2013 Zo gemakkelijk met de kalender van Aldfaer: 14 april gl& Groet, Joke Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Member Group priegel Posted March 13, 2013 Member Group Share Posted March 13, 2013 joke, gekeken en uitgeprobeerd op aldfear, bij mij doet hij het niet! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Member Group priegel Posted March 13, 2013 Member Group Share Posted March 13, 2013 [mij ook zo gelukt, klik op tonen en dan kalender en feestdagen en je ziet alle feestdagen, met hulp van Joke gelukt. bedankt joke Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts