Spring naar bijdragen
Vervelende mededeling: SVF forum site gaat stoppen. ×

Adriana Magdalena van de Velde was zoek, is nog steeds zoek......


FrankvdV

Recommended Posts

  • Forumleden Groep

Allen,

Log alstublieft in om de image te kunnen zien.

Het krantenbericht zegt voldoende denk ik...  :laugh: Ook ik ben ze nog steeds kwijt. De voor de hand liggende plaatsen: Zeeuwen Gezocht, wiewaswie.nl, GA Den Haag, Rotterdam, Amsterdam e.d. leveren mij niks op. Misschien iemand die wat meer weet?

Ter info: Zij was een dochter van Anthonie van de Velde en Elisabeth Sara Boes (kijk op mijn site voor

Log alstublieft in om de link te kunnen zien.

).

Wie lukt het wel?

groet, Frank

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Masje II

Deze oproep is geplaatst in enkele dagbladen half juni 1908.

Tussen 1889 en 1908 zou zij ergens kunnen zijn gesignaleerd.

Mogelijk naar het buitenland vertrokken.

Om welke reden is deze oproep geplaatst?

mvg, Masje II

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumleden Groep

Dankjewel Masje voor de aanvulling!

Was inderdaad niet handig van me om de datum van plaatsing niet te vermelden.....

Waarom zij gezocht werd is mij ook niet duidelijk. Zo te lezen was ze zoek, maar helaas staat er alleen maar de oproep. En niet verdere info...

groet, Frank

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumleden Groep
Robert Leukfeldt

Niet dat het een oplossing is, maar rondom 1910 waren er meer zoekvragen naar mensen met de naam van de Velde, stonden in het CBG. Vond ook nog een Adriana vd Velde die in Amerika aankomt, 1910, leeftijd 45. Maar bij betere bestudering staat er in kleine letters een eindje verderop is die akte husband Willem vd Velde...  dus helaas. Maar misschien vragen in de Ancestory afdeling hier?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumleden Groep
Robert Leukfeldt

Ben nog even verder gaan zoeken maar denk niet dat Adriana Magdalena naar de usa is vertrokken., kom vaker een Adriana en een Adriana Magdalena tegen, maar doorzoeken levert andere gegevens.

Voor de goede orde, het bericht stond destijds in meerdere kranten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumleden Groep
Robert Leukfeldt

weet niet of je dat zelf al gedaan had, maar heb de overlijdens in s'hertogenbosch 1903-1913 doorzocht, ik miste daar van 1 jaar een index, maar in de indexen die ik wel kon zien...niks...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Meld je aan om ecommentaar te plaatsen

Je kunt commentaar achterlaten als je bent aangemeld



Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...