Member Group RichardK Posted February 26, 2013 Member Group Share Posted February 26, 2013 Wie een molenaar als voorouder heeft, loopt gerede kans om in brieven of notariële akten woorden tegen te komen die totaal onbekend zijn. Bijvoorbeeld: wat is een weeg? Of een neut? Of een bilsel? Deze en nog veel andere termen worden verklaard in een woordenlijst die op internet te vinden is. En wel hier: Please login or register to see this link. Groeten van Richard Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Member Group RichardK Posted February 27, 2013 Author Member Group Share Posted February 27, 2013 Tijdens mijn speurtocht naar molens (inderdaad, ik heb voorouders die in het molenbedrijf actief waren) kom ik nog een andere verklarende woordenlijst tegen: Please login or register to see this link. Groeten van Richard Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts