Member Group M.Flokstra Posted February 21, 2013 Member Group Share Posted February 21, 2013 Hallo onderzoekers, Wie kan mij helpen aan de overlijdensdatum van: Lammegien Dassen,, geboren: 24 nov. 1876 te Vledder, Akte nr. 72 ze trouwde op 5 april 1902 te Steenwijk met Hendrik Heinen, geb: 22.9.1861 ald. en ovl. 9 febr. 1946 te Steenwijk, Akte 10. Lammegien Dassen was een dochter van: Berend Dassen en Margje Flokstra. vr, gr. Marinus Flokstra (Venray) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Kèren Posted February 21, 2013 Share Posted February 21, 2013 Dag, Door de overlijdensakte van Hendrik HEINEN [ Please login or register to see this link. ] nog een keer op te zoeken kom ik erachter dat Lammegien DASSEN nog leefde toen hij overleed. Wat betekent dat ze nà FEB 1946 is overleden, dat beperkt de periode van zoeken naar haar overlijden. In de 10-jaren tafels tot 1950 in Steenwijk komt ze niet voor. Op verschillende graven-sites heb ik haar ook niet gevonden. Misschien kan je beter een zogenaamde persoonskaart aanvragen bij het CBG. Mocht je daar nog niet mee bekend zijn, hier vind je er meer info over: Please login or register to see this link. Groeten, Keren Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Member Group M.Flokstra Posted February 21, 2013 Author Member Group Share Posted February 21, 2013 Geachte onderzoekers, ja ik snap die weg wel over de persoonskaarten. Dat duurt meestal 5 tot 6 weken. Inmiddels hoorde ik, binnen de familie, dat Lammegien Dassen moet zijn overleden tussen 1946 en 1976 in Hoogeveen. Ze woonde in bij een van de kinderen. 100 jaar zal ze wel niet geworden zijn. Er is bij www.Graftombe.nl geen graf bekend. Of haar graf is al geruimd. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Member Group Petra Posted February 21, 2013 Member Group Share Posted February 21, 2013 Staat er geen overlijdensadvertentie in het Nieuwsblad van het Noorden, c.q. de Drentse en Asser Courant? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Member Group Robert Leukfeldt Posted March 3, 2013 Member Group Share Posted March 3, 2013 nee, niets te vinden... weet dat fam.lid niet iets meer? Een jaar bij benadering? Owww en kijk uit met "geen 100" geworden, onlangs vond ik elders voor iemand iets die schijnbaar niet te vinden was...die mevrouw was dus over de 100. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Member Group Robert Leukfeldt Posted March 3, 2013 Member Group Share Posted March 3, 2013 heb eens wat gokjes gewaagd bij het cbg... maar noppes en de nada...de tijdspanne is dan ook redelijk groot. Of het graf geruimd is, weet ik natuurlijk niet, maar als je zou weten waar ze begraven was.. De kranten zoek brengt me ook nog steeds niet verder. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Member Group jannie Posted March 4, 2013 Member Group Share Posted March 4, 2013 Probeer het eens bij Anneke Pol, ze werkt op woensdag bij de gemeente Hoogeveen en houdt op dinsag spreekuur bij de Historische Kring Hoogeveen. Klik hier voor Please login or register to see this link. Groet en succes Jannie Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts