Spring naar bijdragen
Vervelende mededeling: SVF forum site gaat stoppen. ×

Genver, huwelijksakte Haarlem


Paula

Recommended Posts

  • Forumleden Groep

Haarlem huwelijk 1923-1930 image 2320 staan akten 328 en 334, de tussenliggende akten ontbreken.

Dit is een opmerking van mijn man die sinds kort besmet is door het stamboomvirus.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumleden Groep

Hallo Paula,

Bedankt en natuurlijk ook je man! Laat hem maar lekker meedoen, met z'n twee-en is gezelliger dan alleen.

Visser

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Paula,

klein foutje; het moet zijn 828 en 834.

Als je wederhelft toevallig akte 830 of 832 zoekt, dan kan hij terecht op img 2374 en 2375 van dezelfde film.

De bewuste ambtenaren hebben de scheidingen wel doorgenummerd op volgorde van aangifte, maar in een apart boek vermeld. Ze wilden blijkbaar de gedrukte teksten niet doorhalen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumleden Groep

Jakkes, heel hartelijk bedankt namens mijn man en natuurlijk mijzelf.

Hij gaat direct nakijken of de akten er zijn, mijn reactie was, als Jakkes dat zegt klopt het als een busje, dus gaan we nu eten.

Visser, het is zeker leuker om het met z'n 2een te doen, eerder stuurde ik hem het bos in, nu gaan we gezellig samen naar het archief Haarlem.

Groetjes Paula.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Paula,

Persoonlijk zou ik zo nieuwsgierig zijn, dat ik het eten ervoor koud zou laten worden.

Log alstublieft in om de image te kunnen zien.

/emoticons/default_bestek.gif" alt="bes%">

Ze hebben bij SVF toch ook overal een icon voor; ik zou er met gemak een rebus van kunnen maken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumleden Groep

Tja Jakkes, dat krijg je als je nog "werkt", wij zijn boven die leeftijd dus genieten van een heerlijke warme maaltijd, daarna is er tijd zat om iets op te zoeken. Groetjes Paula.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Meld je aan om ecommentaar te plaatsen

Je kunt commentaar achterlaten als je bent aangemeld



Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...