Guest Kèren Posted January 14, 2013 Share Posted January 14, 2013 Liep tegen deze site aan, vond het ordelijk en tot nog toe werken alle links die ik probeerde. Handig voor een plekje in de favorieten van je browser Please login or register to see this image. /emoticons/default_knipoog3.gif" alt="$"> Please login or register to see this link. Groeten, Keren Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Member Group RichardK Posted January 14, 2013 Member Group Share Posted January 14, 2013 Dag Kèren, Er zitten ook links bij die het niet meer dopen hoor, zoals de Westfriese stambomen. Als ik er aan toe kom zal ik een lijstje maken. En ik zet een selectie van de links op mijn eigen site in het kader van de Genlias survival. Groeten van Richard Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Kèren Posted January 14, 2013 Share Posted January 14, 2013 Hallo Richard, Het is altijd de vraag hoe accuraat de links worden bijgehouden bij dit soort sites. Internet is ons 'altijd' te snel af. Please login or register to see this image. /emoticons/default_jaja6.gif" alt="$#"> Maar ondanks jouw Genlias survival gids wilde ik het forum de link niet onthouden. Groeten, Keren Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Member Group RichardK Posted January 14, 2013 Member Group Share Posted January 14, 2013 Dag Kèren, Dat is juist prima, het zorgt voor diversiteit. Anders krijgen we Noordkoreaanse toestanden waar alle gegevens uit één enkele bron komen. En ik hoe meer van een reeks leuke kleine restaurantjes in plaats van een grote gaarkeuken. De vergelijking gaat natuurlijk weer mank, maar ik kom niet zo snel op de juiste beeldspraak. Groeten van Richard Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Masje II Posted January 14, 2013 Share Posted January 14, 2013 Hallo Keren, Bedankt voor de link, staan een aantal links in vermeld die ik nog niet ken. mvg, Masje II Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Kèren Posted January 14, 2013 Share Posted January 14, 2013 @Richard Mank of niet, ik vat 'm Jouw site maakt een ander ingang [per provincie] en is handig, samen met geneaknowhow en nog eentje die ik effe niet meer weet, staan ze in mijn favorieten. @Masje II mooi dat je er wat aan hebt. Groeten, Keren Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts