Beheerder sadminF Posted January 3, 2013 Beheerder Share Posted January 3, 2013 Beste leden, Door een fout is er een crash geweest van de forum software en heb ik een back-up moeten terugzetten van vandaag laat in de middag. Dit betekent dat de berichten geplaatst na die tijd verdwenen zijn. Dat spijt me zeer, maar helaas is er niets meer aan te doen. Gelukkig is het beperkt gebleven, tot vanmiddag, dat neemt niet weg dat een aantal leden hun berichten opnieuw zullen moeten plaatsen. Mijn excuses voor deze vervelende kink in de kabel. Met een genealogische groet, sadminF - beheerder Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Beheerder sadminF Posted January 4, 2013 Author Beheerder Share Posted January 4, 2013 Beste leden, Door het oplettende forumlid Jakkes, die zijn cache bewaarde, zijn een aantal berichten gered en heb ik die weer kunnen terugplaatsen. De teruggeplaatste berichten staan niet op volgorde, daarom heb ik de tijd en naam van de plaatser onder het bericht gezet, in cursief. Initiatief wordt erg gewaardeerd, mijn hartelijk dank aan Jakkes! Voor een beheerder is het heel vervelend als berichten voorgoed verloren gaan. Met een genealogische groet, sadminF Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest jakkes Posted January 4, 2013 Share Posted January 4, 2013 Mijn cache staat op één dag, maar als je de cachebestanden kunt bekijken, blijkt, dat er langer bewaard wordt. Een slordigheid in IE. Alle slechte dingen, die ik de afgelopen maand gedaan heb via IE kon ik terugvinden. Please login or register to see this image. /emoticons/default_eten_jammie.gif" alt=")00"> Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts