Member Group Peter Miebies Posted December 26, 2012 Member Group Share Posted December 26, 2012 Onder het VragenForum Buitenland "Verenigde Staten van Amerika" heb ik het onderwerp "USA: Nederlandse familienamen in het buitenland" geplaatst. Omdat daar ook andere buitenlanden aan de orde komen, verwijs ik genealogen met mogelijk geëmigreerde voorouders, graag naar dat forum. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Beheerder sadminF Posted December 26, 2012 Beheerder Share Posted December 26, 2012 Peter Miebies verwijst naar Please login or register to see this link. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Member Group Peter Miebies Posted December 27, 2012 Author Member Group Share Posted December 27, 2012 Onder het VragenForum "Verenigde Staten van Amerika" heb ik ook nog een publicatie genoemd over verbasteringen van Nederlandse familienamen in het buitenland, ook buiten de USA. Op Please login or register to see this link. vindt u daarover alle informatie. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts