Spring naar bijdragen
Vervelende mededeling: SVF forum site gaat stoppen. ×

Stamboomforum


alvara

Recommended Posts

  • Forumleden Groep

Al een aantal weken probeer ik contact te krijgen met Stamboom Forum (de Coret-groep). Dat lukt niet.

Toch krijg ik nog steeds elke week van Stramboom Forum een Nieuwsbulletin. Echter: ook met behulp van de daat aanwezige links wordt er geen contact gemaakt.

Weet iemand oorzaak en/of oplossing?

Gaarne reactie.

Vriendelijke groeten,

Alvara 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumleden Groep

Neen.

Bij het ingeven van www.stamboomforum.nl krijg ik na enige tijd de melding, dat er geen verbinding tot stand kan worden gebracht. Het inlogscherm verschijnt geeneens.

Alvara

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Beheerder

Beste Alvara,

Wanneer u geen direct contact krijgt met de beheerder, is contact opnemen met een moderator een idee.

U schrijft dat er na enige tijd een melding komt dat er geen verbinding tot stand gebracht kan worden, dit euvel kan misschien verholpen worden door de cookies van de site zelf te verwijderen, en dan de browser opnieuw op te starten. Pas wel op mocht u alle cookies verwijderen van alle websites u bepaalde zaken bij een nieuw bezoek aan bewuste site opnieuw zal moeten invullen.

U kunt het eerst proberen met de functie toets F5, daarmee herlaadt de site zich. Anders toch de cookies methode. Als u in google de naam van uw browser intikt + "cookies verwijderen" vindt u uitleg hoe dit te doen.

Succes.

Met een genealogische groet,

sadminF

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumleden Groep

aan sadminF:

Ik heb volgens de handleiding van de Consumentenbond de cookies verwijderd. Helaas krijg ik ook daarna de melding. dat er geen verbinding mogelijk is.

Alvara

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumleden Groep

Ik geloof dat ik het niet helemaal snap. Het lijkt er nu op dat het rek met fabrieksbrood bij de Aldi is omgevallen en er vervolgens bij de warme bakker om opheldering wordt gevraagd.

Dit lijkt mij zeer omslachtig. Het is toch veel eenvoudiger om de beheerder (in mijn vergelijking de manager van de Aldi) ter verantwoording te roepen?

Of is het gewoon maandagmorgen en heb ik de pest in omdat de NS niet rijdt vanwege de weersomstandigheden?

Groeten van Richard

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Beheerder

Er zijn voldoende mogelijkheden om -via een omweg- in contact te komen met de beheerder of een van de moderators van dat forum. Een van hen, de heer Rollema is ingeschreven bij ons, zie

Log alstublieft in om de link te kunnen zien.

Hem is gevraagd een blik te werpen op deze vraag en daar waar mogelijk te adviseren, achter de schermen.

Het team SVF beschouwt deze zaak als afgehandeld.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumleden Groep

@Alvara

Het kan ook aan een instelling in uw internetprogramma liggen.

Omdat velen Internet Explorer gebruiken - ik bijna nooit (o,ja moet helaas voor wiewaswie anders werkt het helemaal niet) - heb ik een paar schermpjes bijgevoegd die te maken hebben met beveiliging.

Wellicht heeft u er iets aan.

Log alstublieft in om de attachment te kunnen zien.

Log alstublieft in om de attachment te kunnen zien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beste Alvara,

Dit verhaal komt me bekend voor. U kunt nog enige weken wachten, maar ik denk niet dat er ooit vanuit Stamboomforum een antwoord komt. Hoe denkt u dat ik hier op dit forum terecht ben gekomen ?? U kunt de schuld bij uzelf (uw oude, verouderde computer) zoeken. Maar het zou ook kunnen dat Stamboomforum met verouderde computers of computerprogramma's werkt.

Met vriendelijke groet,

Limburger

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumleden Groep

Beste Alvara en andere SVF-leden,

M.i. ligt het aan de instelling van de computer, zeker als er geen inlog scherm verschijnt.

Is er al geprobeerd vanaf een andere computer (werkplek) in te loggen?

Ik moet wel lachen om de reactie van Richard. 

Log alstublieft in om de image te kunnen zien.

/emoticons/default_smiley_lollegs.gif" alt="B-14">

Er zit een logica in zijn stelling.

Log alstublieft in om de image te kunnen zien.

/emoticons/default_jaja6.gif" alt="$#">

Wegens mijn verhuizing deze maand ben ik zeer druk met privézaken.

Log alstublieft in om de image te kunnen zien.

/emoticons/default_oops.gif" alt="B-9">

Groet

Everardus

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumleden Groep

Beste Limburger,

Ik voel me niet schuldig, maar wel aangesproken.

Zoals Richard verhaalt in zijn bericht, ik zal eens neuzen bij AH of er iets ter mijner attentie is geschreven.

Log alstublieft in om de image te kunnen zien.

/emoticons/default_grin0.gif" alt="default_grin0.gif">

Door Jan ben ik vandaag op dit topic gewezen en geef dus een reactie.

Privé computers kan ik niet beoordelen hoe ze zijn ingesteld, zou ook al te dol zijn.

Dus ook niet van een webmaster.

Geen enkel forumlid van SF heeft mij bericht, dat zij gelijk aan Alvara hetzelfde probleem hebben.

Groet

Everardus

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Meld je aan om ecommentaar te plaatsen

Je kunt commentaar achterlaten als je bent aangemeld



Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...