Jump to content

Het is weer eens kassa, Geni.com is verkocht

RichardK

Recommended Posts

• Member Group

Er zit dik geld in onze hobby, zo blijkt. Eerst maar even wat data:

16-01-2007 Geni.com wordt opgericht

Begin 2010 Ancestry.com creëert  Mundia

22-10-2012: Ancestry.com verkocht voor 1,6 miljard dollar aan Europese investeerder

29-11-2012 MyHeritage neemt Geni.com over en haalt meteen 25 miljoen dollar aan kapitaal op.

Niet helemaal duidelijk is, hoeveel MyHeritage voor Geni.com heeft betaald, maar uiteindelijk zal dat bedrag toch echt weer terugverdiend moeten worden. En dan denken ze natuurlijk als eerste aan de gebruikertjes zoals wij. Ik denk dat ik maar een extra slotje op mijn platvink ga doen.

Groeten van Richard

• Member Group

Het CBG verwijst op de site naar twee bronnen, daar staat oa

Het nieuwe kapitaal zal onder meer gebruikt worden voor de werving van significante Europese historische collecties en het opzetten van een wereldwijd crowd-sourcingproject.

In Nederland kan MyHeritage met bijna zeshonderdduizend gebruikers zich de grootste genealogiegroep noemen. De grootste Nederlandse genealogie vereniging NGV heeft ongeveer twaalf duizend leden.

Ben blij dat ik nergens bij hoor en mijn bestand veilig staat op een niet commerciële site.

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_whew.gif" alt="G99">

• Member Group

Jammer dat je hier geen 'Like' knop hebt

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://stamboomvragenforum.nl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">