Spring naar bijdragen
Vervelende mededeling: SVF forum site gaat stoppen. ×

Kleine wijziging op de schermen van FamilySearch


Gast jakkes

Recommended Posts

Beste mensen,

Iemand vroeg mij of de pijltjes ontbreken op de site van FamilySearch. Ik was nog niet zo vroeg mijn bed uit, maar constateer nu, dat dit gewijzgd is.

Het pijltje 'terug' staat nu links van de plaats waar je een imagenummer kunt invullen.

De pijltjes zijn overigens zeer slecht te zien; een veel te lage grijswaarde.

Zie het voorbeeld wat een beetje donkerder gemaakt is.

Log alstublieft in om de image te kunnen zien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumleden Groep

De plaats is wel logisch en ik kan me voorstellen dat ze de pijltjes willen laten passen in hun kleurschema. Maar dit is echt onhandig. Het wordt al beter als ze de kleur van de tekst zouden nemen, die is ook grijs maar donkerder.

Het heeft trouwens ook te maken met het beeldscherm, zeker als dat een platte (LCD) is. Probeer het scherm eens een beetje naar achteren te kantelen, dan wordt het contrast bij de pijltjes al beter.

Groeten van Richard

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumleden Groep

Ontvangen bericht van FamilySearch:

Gisterenavond heeft de technische afdeling van de website me gecontacteerd. Ze dankten ons voor de opmerking die volgens hen terecht is. Ze zullen de nodige stappen ondernemen om de pijltjes donkerder en dus zichtbaarder te maken.

Van harte,

Jean Huysmans

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 months later...
  • Forumleden Groep

De pijltjes zijn donkerder. Het verschil is vooral goed te zien bij een eerste of laatste image.

Wel op dezelfde plaats wat in het begin voor veel mensen even wennen was, maar het ziet er nu goed uit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Meld je aan om ecommentaar te plaatsen

Je kunt commentaar achterlaten als je bent aangemeld



Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...