Member Group Petra Posted November 13, 2012 Member Group Share Posted November 13, 2012 Beste mede-forummers... graag advies! Ik ben bezig met een genealogie die ik eerdaags in artikelvorm wil inzenden bij een tijdschrift. En nu, op het laatst, vond ik dan toch eindelijk de Leidse stamvader in hun database. Hé hé, je kunt merken dat ik daar niet in thuis ben. Hij trouwde in 1670 voor de tweede keer (de kinderen zijn uit het eerste huwelijk, daar niet gevonden). Van mijn vraag maak ik ditmaal geen free-for-all. Als het echt niet anders kan, ga ik er zelf een keer heen, à ls er tenminste redelijke mogelijkheden zijn voor iemand met beperkt tijd en geen plaatselijke ervaring (dus m.b.t. rechterlijk archief, voogdij e.d.). Maar als iemand in dat archief en die periode thuis is en advies kan geven, of eventuele klappers wil nazien? Dan graag uitwisseling per PM. Mijn dank zou groot zijn! Please login or register to see this image. /emoticons/default_anyone.gif" alt="A_9"> Petra. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Jan Clavaux Posted November 14, 2012 Share Posted November 14, 2012 Hallo Petra, ik moet bekennen, dat ik je vraag niet goed begrijp, dus geef ik wellicht het verkeerde antwoord. Dat luidt: neem eens contact op met Jouke. Please login or register to see this link. succes, Jan. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Member Group Petra Posted November 15, 2012 Author Member Group Share Posted November 15, 2012 Goeiemorgen Jan, Hé, dat zou een goed advies kunnen zijn! Ik wacht nog even af, of hier nog iemand reageert die dicht bij het Leidse vuur zit, zo niet, dan ga ik "Jouke" aanschieten. Ik hoop op iemand die in dat archief regelmatig over de vloer komt en "even wil kijken", resp. kan inschatten of het voor mijzelf zin heeft om daarheen te reizen -- dat is dan wel twee keer drie uur in de trein. Bedankt voor je reactie, Petra. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Jan Clavaux Posted November 15, 2012 Share Posted November 15, 2012 Hallo Petra, in dat geval lijkt Jouke de Vries mij de aangewezen persoon. groeten, Jan. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Member Group Petra Posted November 16, 2012 Author Member Group Share Posted November 16, 2012 Jan, ik heb inmiddels contact met Jouke, en hij sluist het ook weer door. Er zit dus beweging in! Dank, Petra. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts