Spring naar bijdragen
Vervelende mededeling: SVF forum site gaat stoppen. ×

advies gevraagd over onderzoek Leiden


Petra

Recommended Posts

  • Forumleden Groep

Beste mede-forummers... graag advies!

Ik ben bezig met een genealogie die ik eerdaags in artikelvorm wil inzenden bij een tijdschrift. En nu, op het laatst, vond ik dan toch eindelijk de Leidse stamvader in hun database. Hé hé, je kunt merken dat ik daar niet in thuis ben. Hij trouwde in 1670 voor de tweede keer (de kinderen zijn uit het eerste huwelijk, daar niet gevonden).

Van mijn vraag maak ik ditmaal geen free-for-all. Als het echt niet anders kan, ga ik er zelf een keer heen, àls er tenminste redelijke mogelijkheden zijn voor iemand met beperkt tijd en geen plaatselijke ervaring (dus m.b.t. rechterlijk archief, voogdij e.d.). Maar als iemand in dat archief en die periode thuis is en advies kan geven, of eventuele klappers wil nazien?  Dan graag uitwisseling per PM.

Mijn dank zou groot zijn! 

Log alstublieft in om de image te kunnen zien.

/emoticons/default_anyone.gif" alt="A_9">

Petra.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Jan Clavaux

Hallo Petra,

ik moet bekennen, dat ik je vraag niet goed begrijp,

dus geef ik wellicht het verkeerde antwoord.

Dat luidt: neem eens contact op met Jouke.

Log alstublieft in om de link te kunnen zien.

succes, Jan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumleden Groep

Goeiemorgen Jan,

Hé, dat zou een goed advies kunnen zijn!  Ik wacht nog even af, of hier nog iemand reageert die dicht bij het Leidse vuur zit, zo niet, dan ga ik "Jouke" aanschieten.

Ik hoop op iemand die in dat archief regelmatig over de vloer komt en "even wil kijken", resp. kan inschatten of het voor mijzelf zin heeft om daarheen te reizen -- dat is dan wel twee keer drie uur in de trein.

Bedankt voor je reactie,

Petra.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumleden Groep

Jan, ik heb inmiddels contact met Jouke, en hij sluist het ook weer door. Er zit dus beweging in!

Dank,

Petra.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Meld je aan om ecommentaar te plaatsen

Je kunt commentaar achterlaten als je bent aangemeld



Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...