Member Group Anton Musquetier Posted October 1, 2012 Member Group Share Posted October 1, 2012 Up-date Provinciaal Bestuurlijk Archief me 1000 personen Beste Mede-Genealogen Zojuist (01-10-2012) heb ik de familienamen op mijn website aangevuld met 1000 personen, het totaal staat nu op 235.000 namen. In dit archief is iedereen die wat met de Provincie (de Staten van Friesland) te doen heeft gehad vermeld, en dat zijn personen die komen uit o.a. diverse provincies van Nederland, Nederlands Indie, België, Duitsland, Rusland, Noorwegen, , Engeland, Amerika en vele andere landen (dus het zijn niet alleen Friezen). Wat zit er zoal in dit Provinciaal Bestuurlijk Archief?, Bezoek daarvoor mijn site Please login or register to see this link. '>Please login or register to see this link. Een Luilekkerland voor de Genealoog die wat meer van zijn voorouders wil weten, dan alleen maar namen en datums Voor de onderzoekers van Friese voorouders ruim 214.00 gefotografeerde pagina's van kerkarchieven zoals o.a. de Doop-Trouw-Begraaf-Lidmaten-Diaconierekeningen-Kerkvoogdijrekeningen enz. van diverse kerkelijke gemeenten. Please login or register to see this link. Met vriendelijke groet Anton Musquetier Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts