Guest limburger Posted September 7, 2012 Share Posted September 7, 2012 Geboren 10-11-1867 te Heemstede Hendrica Angelina Leën en geboren te Heemstede 12-11-1867 Johannes Hendricus Leën kinderen van Adriaan Leën en Maria Deelisen. Je ziet in genver de geboorte-acte van Hendrica, dan die van een ander kind en dan komt de acte van Johannes. Een verschil van twee dagen ??? Zeer vreemd. Please login or register to see this image. /emoticons/default_whatdoyemean.gif" alt="uh_9"> Met vriendelijke groet, Limburger Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Jan Clavaux Posted September 7, 2012 Share Posted September 7, 2012 Hallo Limburger, het schijnt te kunnen. Zie ook: Please login or register to see this link. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Member Group priegel Posted September 8, 2012 Member Group Share Posted September 8, 2012 2 dagen verschil had ik nog niet gehoord, maar mijn man zijn zus is geboren 29-12-1951 om 23.40 uur, dan een kindje helaas overleden om 23.55 uur en mijn man is geboren 30-12-1951 om 00.15 uur! wettelijk zijn het geen tweeling maar medisch wel. vorige week hoorde ik het verhaal van een tweeling, pas geleden geboren een voor 12 uur s nachts de andere net na 12 uur en de dokter vroeg of ze ze wilde aangeven op dezelfde dag of 2 verschillende dagen! vreemd, bij mijn man mocht dat niet, nu is dat fijn, niemand hoeft zijn verjaardag te verzetten! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts