Member Group Gonnie Posted September 4, 2012 Member Group Share Posted September 4, 2012 Ben weer terug van weg geweest, Ik ben opzoek naar de ouders van Anna Christina Goedee geb 07-09-1908 te Druten Op haar archief kaart van Amsterdam staan geen ouders. Zij huwt op 25-09-1936 met Bernardo Antonio Bianchetti te Amsterdam. Wel heb ik dit echtpaar gevonden Bastiaan Goedee x 27-01-1905 met Anna Christina Bakhuijs te Nijmegen groetjes van Gonnie Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Member Group Ludmilla Posted September 5, 2012 Member Group Share Posted September 5, 2012 Het lijkt er op dat dit de ouders zijn, (komen de namen van die voorouders voor bij vernoemingen van de kinderen?); maar het inzien van de huwelijksakte zal het antwoord geven. Ik heb geen familieadvertenties of haar overlijden gevonden. Ps in Amsterdam zijn er ook kaarten van een Bastiaan en Eva Christina Goedee, de laatste is openbaar. Gezien de ouders van het bruidspaar in 1905, kunnen dat een broer en zus van haar zijn. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Member Group Gonnie Posted September 5, 2012 Author Member Group Share Posted September 5, 2012 Ludmilla, Dank je wel voor het antwoord, en nee zij hebben hun kinderen niet naar de Nederlandse groot ouders vernoemd. ga nu verder met het gezin van Bastiaan Goedee wie weet wat ik verder kan vinden. alvast bedankt groetjes van Gonnie Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Jan Clavaux Posted September 5, 2012 Share Posted September 5, 2012 Hallo Gonnie, zonder harde bewijzen lijkt het me riskant om al op Bastiaan over te stappen, vooral nog eens vanwege het ontbreken van vernoemingen. Mocht je met Bastiaan wel op het goede spoor zitten, kijk dan eens hier: Please login or register to see this link. Een wat rommelige bladzijde, met op het eerste gezicht ook wat duidelijke fouten, maar verder toch erg handig. succes, Jan Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Member Group Gonnie Posted September 6, 2012 Author Member Group Share Posted September 6, 2012 Hallo Jan, Dat ik verder ga met Bastiaan Goedee, betekend niet dat, dat haar ouders zijn, ga volgende week weer naar het Archief in Amsterdam, kijken of er huwelijks bijlagen zijn. bedankt voor het antwoord groetjes van Gonnie Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts