Member Group Tineke53 Posted August 28, 2012 Member Group Share Posted August 28, 2012 Ik zou graag willen weten of jullie mij ook kunnen helpen bij het zoeken naar voorouders/familie in Canada. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Member Group Ludmilla Posted August 28, 2012 Member Group Share Posted August 28, 2012 Dat zal moeten blijken als je wat meer details kunt geven. Omschrijf je vraag zo duidelijk mogelijk en geef aan wat je al weet of waar je zelf al gezocht hebt. En denk aan de privacy ban nog in leven zijnde personen. Maar ik zou zeggen, kom maar op. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Member Group Tineke53 Posted August 28, 2012 Author Member Group Share Posted August 28, 2012 De persoon van wie ik gegevens heb is familie van degene die ik zoek. Zij is nog in leven. Kun je me aangeven hoe ik die informatie i.v.m. de privacy door kan sturen? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Member Group Ludmilla Posted August 28, 2012 Member Group Share Posted August 28, 2012 In dat geval adviseer ik om alle gegevens, en de vraag, in een email te sturen aan de beheerder sadminF, Please login or register to see this link. . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts