Spring naar bijdragen
Vervelende mededeling: SVF forum site gaat stoppen. ×

huwelijks datum hendrik Teunissen (v d visch....


priegel

Recommended Posts

  • Forumleden Groep

huwelijks datum hendrik Teunissen ( later v d visch) en maria willems (later polhuis)

hij is geboren op 23-12-1787 in voorthuizen, zij is geboren 10-10-1790 in Nijkerk, hun eerste kind geboren 15-6-1815 in voorthuizen.

heb bij genver alles nagezocht, voorthuizen, ook nijkerk maar de huwelijks datum kan ik maar niet vinden!

wie weet, heeft iemand die in zijn bestand?

wie weet, misschien weet iemand het?

ik hoop het.

heb al meer gemerkt, dit forum word veel gelezen en veel geholpen dus mijn hoop is hier!

alvast bedankt

Gera

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumleden Groep
maria willems (later polhuis)

Maria kwam voor als Polhout bij het

Log alstublieft in om de link te kunnen zien.

De

Log alstublieft in om de link te kunnen zien.

in 1815 heb ik gevonden, terwijl die niet in het overzicht van het Gelders Archief staat.

Voor de zekerheid heb ik eveneens de huwelijken 1811-1815 doorgenomen van Voorthuizen en Barneveld, maar je hebt gelijk hoor, ze staan er niet in.

Het zou ook kunnen dat het huwelijk net buiten de Burgerlijke Stand valt, tot 1811, de bruid zou dan net geen 21 jaar zijn. Je zult dan moeten zoeken in de DTB om te kijken of het huwelijk daar voorkomt in

Log alstublieft in om de link te kunnen zien.

met de archieven van de plaatsen Barneveld, Garderen, Voorthuizen, De Glind, Terschuur, Zwartebroek, Kootwijk, Kootwijkerbroek en Stroe, die nog niet digitaal te vinden

Log alstublieft in om de link te kunnen zien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumleden Groep

bedankt voor het antwoord, maar ik hoop nu maar dat iemand die doop boeken heeft en erin wil zoeken voor mij!!

telkens kom ik een stapje dichterbij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Meld je aan om ecommentaar te plaatsen

Je kunt commentaar achterlaten als je bent aangemeld



Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...