Spring naar bijdragen
Vervelende mededeling: SVF forum site gaat stoppen. ×

Nicolaas (Claes) Spronk (Sprong/Spronck) en Gertruijdt Coerten


marcballijns

Recommended Posts

  • Forumleden Groep

Wie kan mij meer vertellen over de kinderen en ouders van Claes Spronk en Getruijdt Coerten?

Zij leefden eind 17e eeuw in de buurt van 's Heerenberg (Monfortland), GLD

2 van hun kinderen heette Coenraet en Johannes

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumleden Groep

Voor de ijverige zoekers onder de forumleden. Deze vraag heeft gelopen rond juni van dit jaar op een ander forum. Daar is de vraag van Marc niet volledig beantwoord, maar door kennis te nemen van de zoekakties aldaar kunnen bepaalde bronnen worden overgeslagen

Log alstublieft in om de link te kunnen zien.

met vriendelijke groet,

Bart

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Jan Clavaux
Voor de ijverige zoekers onder de forumleden. Deze vraag heeft gelopen rond juni van dit jaar op een ander forum. Daar is de vraag van Marc niet volledig beantwoord, maar door kennis te nemen van de zoekakties aldaar kunnen bepaalde bronnen worden overgeslagen

Op beide fora hebben diverse mensen dan ook besloten om nooit meer tijd en energie in deze vraagsteller te steken.

In de hoop, dat ik met deze opmerking de fatsoensnormen niet heb overschreden,

vriendelijke groet, Jan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumleden Groep

Waarom niet reageren... ik vraag toch alleen maar door... want weten jullie wie de ouders zijn?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Jan Clavaux

Beste Marc Ballijns,

kijk eens even op

Log alstublieft in om de link te kunnen zien.

Meneer Wegman schrijft daar (nadat hij zich eerst flink voor je heeft uitgesloofd):

Ik zie nu dat je deze vraag vanmorgen bij stamboomvragenforum hebt gesteld (uiteraard je goed recht), maar meldt dit dan tenminste ook even op het forum waar de vraag al loopt om dubbele zoekakties te voorkomen.

Zo te zien heb je meneer Wegman niet bedankt voor al het werk, dat hij voor je gedaan heeft,

en bovendien trek je je geen zier aan van zijn advies, zoals hier weer blijkt.

Kijk dan ook eens naar de vraag op dit forum:

Log alstublieft in om de link te kunnen zien.

waar mensen zich flink hebben uitgesloofd om je te helpen met precies dezelfde vraag.

Ludmilla besluit met:

Sukses, en we horen natuurlijk graag of het gelukt is.

Je geeft geen enkele reactie of ook maar een klein bedankje. :-\

Dan hoef je het niet vreemd te vinden, dat er mensen zijn, die je niet meer willen helpen.

Er zullen altijd mensen blijven, die niet weten, hoe jij je gedraagt, en die vervolgens voor jou aan het zoeken gaan.

Hopelijk begrijp je, dat ik deze mensen een kleine waarschuwing geef,

dan kunnen ze zelf altijd nog beslissen of ze jou helpen of niet.

groeten, Jan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Beheerder

SadminF en het Team hebben besloten om dit topic tijdelijk te sluiten.

Wij vragen hiervoor uw begrip.

Voor dringende zaken kunt u terecht bij

Log alstublieft in om de link te kunnen zien.

of

Log alstublieft in om de link te kunnen zien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Beheerder

Beste leden,

Dit onderwerp was tijdelijk op slot gezet omdat we liever niet zien dat het zou escaleren.

Bart en Jan, jullie hebben beiden geprobeerd om Marc te laten inzien dat de manier waarop hij handelt flinke irritaties opwekt.

marcballijns u bent een paar keer gewaarschuwd via privé mail, dat u uw vraag op het SVF mag stellen, maar indien deze tevens is gesteld op een ander forum u daar melding van dient te maken op dit forum in uw bericht.

Nu breng ik het op dit forum nog eens openbaar onder uw aandacht.

Het is niet meer dan fatsoenlijk om melding te maken van uw vraagstelling (of deel ervan) op een ander forum, om dubbel zoekwerk en daarmee de verspilde moeite en tijd van de helpers te voorkomen, daarmee ook de irritaties.

We helpen u graag, maar niemand ook wij niet, zitten te wachten op dubbel zoekwerk

Daarbij is het niet meer dan normaal om de leden die u op weg helpen met antwoorden, even te bedanken, dat is een kleine moeite.

Leest u bovenstaande nog eens aandachtig door en vergeet een volgende keer niet om er rekening mee te houden.

Dit onderwerp wordt nu weer geopend.

Met een genealogische groet,

sadminF - beheerder

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Meld je aan om ecommentaar te plaatsen

Je kunt commentaar achterlaten als je bent aangemeld



Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...