Jump to content

Beveiligingswaarschuwing


joke andriessen

Recommended Posts

  • Member Group
joke andriessen

Sinds een paar dagen krijg ik telkens een beveilingswaarschuwing bij FS.

Wilt u alleen de inhoud van de webpagina weergeven die via een beveiligde verbinding is verzonden?

Ik moet bij elke pagina weer op ja of nee klikken.

Hebben jullie dit ook of ligt het aan mijn computer?

En is hier iets aan te doen?

Groet, Joke

Link to comment
Share on other sites

  • Member Group
joke andriessen

Zo staat genver ook bij mijn favorieten.

Maar als ik dan een akte zoek en bij FS kom begint het verhaal.

Groet, Joke

Link to comment
Share on other sites

  • Member Group

Je hebt gelijk,is nu bij mij ook zo,ligt dus niet aan je computer,is wel erg storend.

vr gr Harmke.

Link to comment
Share on other sites

  • Member Group

Mag ik vragen of diegenen die last van een dergelijk probleem de gebruikte webbrowser (en eventueel welke Windows versie) vermelden?

Het scheelt namelijk nogal eens welke browser er gebruikt wordt ingeval er problemen worden ondervonden bij het bezoeken van websites. En dan kan er mogelijk wat meer gericht een hint in de juiste richting gegeven worden!

Link to comment
Share on other sites

Guest Masje II

Heb geen enkel probleem.

Gebruik Chrome en FireFox en als virusscanner AVG.

De mededeling kan eventueel afkomstig zijn via de virusscanner.

mvg, Masje II

Link to comment
Share on other sites

  • Member Group
joke andriessen

Ik heb nu FireFox geprobeerd en daar heb ik het probleem niet.

Groet, Joke

Link to comment
Share on other sites

  • Member Group

Het komt dus alleen voor bij Joke, bij gebruik van Internet Explorer (weet je welke versie?) icm Windows XP?

Was het eenmalig, komt het nu nog voor, is het bij een bepaalde scan (svp opgeven welke plaats, jaar, pag nr) of op meer plaatsen of kun je een afbeelding maken?

Als het opgelost is hoor ik het graag. Ondertussen zal ik Jean Huysmans van FamilySearch deze vraag stellen, maar zo te horen is het een beveiligingsvraag die je computer stelt.

Link to comment
Share on other sites

  • Member Group
joke andriessen

Ludmilla,

Het komt blijkbaar ook voor bij Harmke.

Vlgs mij gebruik ik IE8.

Het is ook nu nog zo. Bij alle aktes die ik heb geprobeerd.

Ook als ik rechtstreeks naar FS ga, dus niet via genver.

Ik heb zelf niets aan instellingen van de computer veranderd.

Groet, Joke

Link to comment
Share on other sites

  • Member Group

Belangrijk: ALLE problemen die zich voordoen bij het zoeken van scans, op de pagina's van FamilySearch, ligt niet bij GenVer.

Ik ben ook geen computerdeskundige, weet wel dat ik IE9 gebruik en alles werkt. Dus het ligt in ieder geval niet alleen aan de computer van Joke maar ook Harmke heeft hetzelfde euvel. Als er meer reacties zijn dan graag.

Jean heeft inmiddels contact gelegd met SLC maar het is weekend.

Met dit mooie weer hoop ik dat er voldoende alternatieven zijn.

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_beach_r.gif" alt="be00">

Link to comment
Share on other sites

  • Member Group

Ik heb nergens last van, misschien een instelling van de browser?

ik gebruik Opera 12.0 met Windows 7

Link to comment
Share on other sites

  • Member Group

Dag allemaal,

Dit probleem is ook aan de orde geweest bij Seniorenweb (mailinggroep genealogie).

Het probleem kwam bij mij ook voor en was storend.

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_oops.gif" alt="B-9">

De oplossing is de volgende.

Ga naar Extra- tabblad Beveiliging- naar Aangepast niveau- Instellingen en naar beneden scrollen.

Vervolgens Gemengde inhoud - naar vragen- dit inschakelen en activeren.

Het probleem is opgelost.

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_Laugh_high.gif" alt="B-8">

Tot mijn grote vreugde, kan ik ook naar hartelust weer aktes opzoeken via Genver.

Succes!

groetjes,

Charlotta

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_bloemetje.gif" alt="B_9">

Link to comment
Share on other sites

  • Member Group
joke andriessen

Charlotta,

Hartelijk dank voor deze tip.

Het werkt. 

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_clap3zs6.gif" alt="Cxx*">

En natuurlijk ook de anderen voor het meedenken.

Groet, Joke

Link to comment
Share on other sites

  • Member Group

Fijn. Heerlijk als alles weer werkt.

Behalve de tips van Bram en Charlotta kreeg ik nog deze links die van belang kunnen zijn:

Please login or register to see this link.

Please login or register to see this link.

En dan is er ook de gratis mogelijkheid om IE 8 te upgraden naar 9

Please login or register to see this link.

Link to comment
Share on other sites

  • Member Group

Bram, die link van jouw werkt, ik moest ergens onderin iets inschakelen, gedaan en nu scheelt het telkens weer een klik op de muis, was vreselijk irritant.

bedankt voor die tip.

gera

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...