Member Group Petra Posted June 10, 2010 Member Group Share Posted June 10, 2010 Is er hier misschien iemand die overlijdens uit Deventer voor me kan nazien? Gezocht worden de volgende overlijdensgegeven: Naatje Bendix, overl. Deventer 1878. Roosje Bendix, overl. Deveneter 1896. Asser Falk van Spiegel, overl. Deventer 1887 (man van Roosje Bendix). De verwijzingen komen uit GenLias, maar daar staan geen bijzonderheden bij. Het hoeft niet high-tech, met aktedata en aktenummers en zo: alleen de basis-informatie (sterfdatum, namen ouders en partner, eventueel beroep en huisadres). Er zitten er nog meer personen Bendix, maar die kan ik niet direct plaatsen in deze familie. Als iemand dat ook wil bekijken, graag, maar de drie bovengenoemde zijn essentieel. Bij voorbaat dank en tot wederdienst bereid... Petra. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Member Group joke andriessen Posted June 10, 2010 Member Group Share Posted June 10, 2010 Hallo Petra, Bij het CBG is een advertentie van Roosje te zien: overleden op 3 mei 1896. De namen van de ouders zijn bij het huwelijk via genlias te zien. Voor Groningen kun je ook kijken bij www.allegroningers.nl Groet, Joke Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Member Group Petra Posted June 10, 2010 Author Member Group Share Posted June 10, 2010 Hallo Joke, Bedankt, maar dat heb ik allemaal al... ik ben uitgegaan van de Groningse gegevens (mijn vraag naar de ouders in de overlijdensakte is puur voor de identificatie, er zijn nogal wat naamgenoten). Maar ik moet de Groningse info nu afronden met de Deventer overlijdens. Advertentie CBG, daar moet ik even op studeren. Hoe krijg ik die te zien? Ben geen "vriend" meer. Petra. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Member Group joke andriessen Posted June 10, 2010 Member Group Share Posted June 10, 2010 Hallo Petra, Misschien werkt het via deze link: Please login or register to see this link. tot 1970, van Spiegel&aantal=5&offset=2 Om de advertentie helemaal te zien moet je betalen, maar zo zie je de datum. Groet, Joke Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Member Group Petra Posted June 10, 2010 Author Member Group Share Posted June 10, 2010 Hi Joke... De link werkt, ik zal wel een account aanmaken -- maar niet vanavond: geen puf meer. En gelukkig heb jij de datum al gegeven! Thnx, Petra. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts