Member Group Hester Posted July 4, 2012 Member Group Share Posted July 4, 2012 Hallo, Is er misschien iemand in de gelegenheid om voor mij op te zoeken: Vonnissen krijgsraad Meeter, Franciscus Cornelis Datering: 1871 Dossiernummer: 105 Achternaam: Meeter Voornaam: Franciscus Cornelis Geboortejaar: 1840 Geboorteplaats: Leeuwarden Toegangsnummer: 60 Krijgsraden Inventarisnummer: 121 U kunt dit stuk raadplegen in de studiezaal van Noord-Hollands Archief. U heeft daarvoor de volgende gegevens nodig: Archiefnummer:60 Inventarisnummer:121 Ik zou heel graag willen weten waarvoor mijn voorouder precies is veroordeeld en wat zijn straf inhield. Bij voorbaat hartelijk dank! Hester Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Kèren Posted July 6, 2012 Share Posted July 6, 2012 Hallo Hester, Zal je vraag op mijn lijst zetten, ik ga hopelijk over een week of twee. Of ik er die keer aan toe kom kan ik niet beloven. Ik ga geregeld dus dan wordt het de volgende keer. Mocht je eerder aan je antwoord komen, laat je het hier dan weten om dubbel zoekwerk te voorkomen? Groetjes, Keren Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Member Group Hester Posted July 6, 2012 Author Member Group Share Posted July 6, 2012 Beste Keren, Dat zou erg fijn zijn, bedankt! Groetjes, Hester Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Kèren Posted July 19, 2012 Share Posted July 19, 2012 Hallo Hester, Je kan gerust zijn, je voorvader was geen zware misdadiger ;-)) Ik heb het dossier laten kopiëren, fotograferen ging slecht door de lichtval en lampen. Er zijn twee opties nu, [of beiden ook prima] ik kan je het toesturen via de post, je kan me via de PM je adres toesturen. En/of ik kan ze scannen en online plaatsen ter download. Zou het wel leuk vinden als je kort de inhoud van het dossier op dit forum plaatst waarvoor hij werd veroordeeld en zo, voor de rest van de lezers. Ik hoor [lees] het wel. Groeten, Keren Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Member Group Hester Posted August 15, 2012 Author Member Group Share Posted August 15, 2012 Beste Keren, Erg bedankt voor het uitzoeken! Sorry dat ik zo laat reageer, maar ik zie nu pas je reactie op het forum staan. Ik ging er van uit dat ik automatisch een email zou ontvangen als er gereageerd was op mijn vraag. Zou je het me willen sturen? Ik zal het adres via de PM naar je sturen. Ik ben erg benieuwd! Hartelijke groeten, Hester Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts