Spring naar bijdragen
Vervelende mededeling: SVF forum site gaat stoppen. ×

WieWasWie.nl - Wat zijn uw indrukken?


sadminF

Recommended Posts

Gast limburger

@ RichardK

Vanavond uit eten geweest met iemand die vroeger in de IT- branche werkte.

Je hebt ergens ingevuld: in 't Veldt. Een computer die namen moet opslaan heeft vooral veel moeite met: 't. Indien het programma goed in elkaar zou zitten zou er ( volgens hem) na intypen een soort pop-up tevoorschijn moeten komen met zoiets als: Bedoelde u soms: in\t\ Veldt en dan zou je ergens op ja moeten kunnen klikken. Let op: er zou dan tussen de twee back-slashen t staan en niet 't .De apostroph valt dan weg.

Mededelingen als: Bedoelde u soms.... zijn in meerdere programma's ingebouwd, b.v. Google.

Hij meende ook nadat ik hem over WWW vertelde dat deze programmamakers vermoedelijk nooit gehoord hadden van sql of een van zijn dialecten. Dat laatste laat ik voor wat het is. Ik ben tenslotte geen It-er. Een computer-expert weet hier direct wat er bedoeld wordt.

Met vriendelijke groet,

Henk Sonnemans

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Reacties 293
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Ludmilla

    72

  • RichardK

    32

  • Archie

    21

  • sadminF

    16

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • Forumleden Groep

@Henk

Je schrijft:

Je hebt ergens ingevuld: in 't Veldt.

En dat is op zich net zo'n rare veronderstelling als "je hebt ergens Hapskaniflap ingetypt".

Ik heb helemaal geen "in 't Veldt" ingevoerd. Ik ken geen familie met die naam en ik wil er dus ook helemaal niet naar zoeken. Dus: wat moeten we met deze reactie?

Groeten van Richard

PS Overigens is het SQL en haar dialecten, dingen die geld kosten zijn namelijk vrouwelijk (vgl. regering, belasting)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumleden Groep

Laten we in ieder geval hopen dat de mensen die aan WWW hebben gewerkt niet 'vroeger in de IT-brance' hebben gezeten, maar gewoon goed ontwikkelde mensen met kennis van de huidige techniek. Er kan van alles gezegd worden over het zoeken, het zoeken op zich is wel behoorlijk snel. Het is dus ook ondenkbaar dat er geen SQL-achtige database wordt gebruikt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumleden Groep

@ alle belangstellenden

Helaas is een discussie hoe een database in elkaar zit binnen dit topic weinig ter zake doende.

Hoeveel kennis de ontwerper van de toepassing had of zich eigen heeft weten te maken is relevanter.

Dat er duidelijk kennis ontbreekt op het gebied van hoe iemand, die genealogie bedrijft, zoekt, hebben we wel ondervonden.

Waar ik me meer zorgen over maak is hoe de toepassing zich gedraagt. Ik heb het gevoel, dat het zoekscherm voor de tweede persoon invloed heeft op de reactie van het onderste deel van het totale zoekscherm.

Wat zich dus wreekt is, dat men van het begin af aan een misser heeft gemaakt met het enkelvoudige scherm.

Voor het dieper ingaan op hoe zaken - zoals onder andere " 't " - bij de diverse databases worden afgehandeld, zijn eigenlijk geheel andere fora voor.

Bedenk dat er veel meer talen zijn dan SQL.

Een voorbeeldje. Ik zag bij een van de antwoorden dat " 't " wordt c.q. kan worden afgehandeld als \'t\. Dat kan. Er zijn er ook die het afhandelen als " ''t "(dus 2x een apostrof voor de t).

Men had - wellicht beter - kunnen kiezen voor een keuzelijst bestaande uit alle unieke in de database opgenomen tussenvoegsels (plus leeg veld).

Het aardige hiervan is, dat als het door jou gezochte tussenvoegsel er niet bij staat, je niet verder hoeft te zoeken!

Helaas zullen we moeten roeien met de riemen die we voorgeschoteld krijgen. En als je je riemen kwijt raakt of stuk maakt, dan loopt het meestel slecht met je af.

Tenzij men je tussentijds nieuwe verbeterde riemen aanbiedt.

Met vriendelijke groet,

Archie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Beheerder

Beste leden,

De titel van dit onderwerp heb ik aangepast zodat het meer de lading dekt.

Www is een feit, lees ook

Log alstublieft in om de link te kunnen zien.

.

Zolang www nog in de beta versie zit kunnen hier opvallende zaken constructief worden besproken.

Meld ze ook bij www, zodat we allemaal na 1 februari van een beter werkend www gebruik kunnen maken.

Binnenkort hebben we een gesprek met CBG/WWW in de hoop een bijdrage te kunnen leveren aan een betere genealogische toekomst mét www.

Met een genealogische groet,

sadminF

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumleden Groep

Ik ben gisteren even op bezoek geweest bij WWW maar ik kan nog steeds minder dingen vinden dan bij Genlias. Voor mij heeft de site van

Log alstublieft in om de link te kunnen zien.

veel meer waarde en ik vermoed dat de

Log alstublieft in om de link te kunnen zien.

site heeft veel meer gegevens van verder terug in tijd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumleden Groep

Ik heb ernstig nagedacht - in opdracht van de admin (reactie #244) - om zo contructief mogelijk een ervaring te melden over Wie Was Wie.

Het probleem zit hem in wat men ervaart als niet-constructief. Maar goed toch maar melden (oplossingsgericht).

1. Vandaag kreeg ik weer eens de befaamde 503-errorpagina.

Het positieve daarvan is dat je de gelegenheid krijgt om melding daarvan te maken. Minder positief vind ik de wijze waarop.

Het had zeer eenvoudig vanuit het programma zelf kunnen gebeuren met een berichtscherm i.p.v. dat ik mijn eigen e-mail daarvoor moet gebruiken.

2. Na een paar pogingen om toch mijn zoekvraag beantwoord te krijgen, kreeg ik inderdaad antwoord.

Helaas was dit een antwoord op een vraag die ik niet had gesteld.

Ik zocht een huwelijk en gaf ook duidelijk aan Zoeken in: HUWELIJKSAKTE.

Wie schetst mijn verbazing dat ik het OVERLIJDEN van een van de twee partners voorgeschoteld kreeg!

3. Het systeem gaf  3 resultaten gevonden, maar ik kreeg er één!

Ik heb in de loop der tijd veel van dit systemen onder ogen gehad, maar dit slaat helaas alles.

Constructief: WWW bekijk snel de schermen van Alle Groningers. Let wel: Meer tot "de Leeringhe" dan "de Vermaeck"!

Met vriendelijke groet,

Archie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ Archie,

Ik heb totaal geen enkel probleem. Heb de naam, voorvoegsel, familienaam ingevuld.

Daarna BS huwelijken en ik krijg alleen maar 17 huwelijken te zien en niets anders.

7 bruidegom

6 vader bruidegom

4 vader bruid

Heb gewoon "uitgebreid zoeken" gebruikt.

mvg, Masje II

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumleden Groep

Bericht op wiewaswieblog, origineel bericht is van het Gelders Archief :

“Per 1 januari is de genealogische website Genlias uit de lucht gehaald en vervangen door Wiewaswie.nl. Het Gelders Archief ontvangt mails van gebruikers die verschillen opmerken tussen de presentatie van de gegevens van de Burgerlijke Stand op Genlias en Wiewaswie.nl. Soms ontbreken gegevens of staan ze op de verkeerde plek.

De oorzaak hiervan ligt in het feit dat we onze database herstructureren, de Burgerlijke Stand herinventariseren en verhuisklaar maken en gegevens koppelen aan afbeeldingen van de akten. Het verbinden van de scans en de gegevensbestanden is een tijdrovend en complex proces. Daardoor kan er hier en daar wel eens iets misgaan.

We wilden deze projecten in 2012 afronden, maar dat is – onder meer vanwege de werkzaamheden in verband met aankomende verhuizing naar de Westervoortsedijk – helaas niet gelukt. Met volle inzet werken we de komende tijd aan de perfectionering van de database en de presentatie van onze gegevens op Wiewaswie.nl. Zodra we concrete resultaten boeken, melden we dat op onze website en bij Wiewaswie.nl.

We vragen tot dan om uw begrip.†

Samen werken we er aan om de gegevens zo snel mogelijk compleet aan te kunnen bieden op WieWasWie.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumleden Groep

Ik wacht al sinds 2 januari op een reactie van het CBG m.b.t. Genlias en Wiewaswie. Tot op heden hullen zij zich in een diepe stilzwijgen. Dit zegt in mijn ogen genoeg omtrent hun doelstellingen en waar ze voor staan. In ieder geval niet achter de (amateur)genealoog.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumleden Groep

Allen,

Ik constateer zojuist dat er een significant aantal huwelijken uit Noord Holland zijn toegevoegd aan WWW. Ik zie ook dat er overlijdensaktes zijn toegevoegd van Texel, -inclusief scans-. WWW is voor mij zojuist 50% bruikbaarder geworden.

Gr,

HRV

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumleden Groep

@ Masje II

Vandaag weer een poging gedaan door een zelfde soort zoekactie als onder #246 te doen.

Uitgebreid gezocht op:

1e persoon:  Anaam: Westerhof  Voornaam: Sijtse; Rol: Alle rollen

2e persoon:  Anaam: Meijer ; Rol: Alle Rollen

Land: Nederland

Zoeken in: BS Huwelijk

Resultaat: zie bijgevoegde afbeelding

Wat had het resultaat moeten zijn? Zie

Log alstublieft in om de link te kunnen zien.

Ik heb een proefabonnement met een bittere nasmaak.

Met vriendelijke groeten,

Archie

Log alstublieft in om de attachment te kunnen zien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumleden Groep

Ik had me eigenlijk voorgenomen om niet meer op dit onderwerp te reageren, maar vandaag kreeg ik toch weer een ervaring...

Op twitter wordt volop gekakeld dat het aantal documenten op wiewasswie sterk is uitgebreid naar meetr dan 70 miljoen stuks. Dat wilde ik weleens zien, natuurlijk dus vanmiddag mewteen geprobeerd. Wat denk je? Mooi niks, want er kwam een melding dat de pagina niet te vinden was.

Nou ja, kan gebeuren, dan vanavond nog maar een keertje proberen. En ja hoor: heel veel resultaten, inclusief overlijdensaktes uit het jaar 2812! En een geboorteakte van woensdag 25 juni 8132. Of een huwelijk te Den Helder, gesloten op 93-8590...

Ze zouden de ogen uit hun kop moeten schamen om met zo'n hoop troep aan te komen. Verschuilen achter een bèta-status houdt ook geen stand meer. Dit is gewoon een hoeveelheid prutswerk.

Groeten van Richard

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Richard,

Iets klopt er niet aan die zeventig miljoen.

Bij het hoofdscherm zie ik staan 'In meer dan 18 miljoen documenten!'

Als ik in het zoekscherm een * invul krijg ik 'Documenten (70798628)'

Dat zou natuurlijk 'personen' moeten zijn. What's in the name.

En dat klopt dan weer wel. Gemiddeld ongeveer vier personen tref je op de BS-akten (geb., huw., ovl.) aan.

Nu nog wachten op de toevoegingen van aangiften, afkondigingen, toestemmingen en de zeer geliefde huwelijks-bijlagen. Die kun je alleen vinden via G..V..

De akten, die nog het verst weg liggen zijn van 9611; deze komen pas in 9666 vrij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumleden Groep

Ik heb vandaag ook gezocht via wie was wie. Het viel me niet direct tegen. Verrassend voor mij,  ik vond zelfs afbeeldingen van huwelijksaktes van Amsterdam.

Naast het regelmatig in storing vallen (501, irritant) viel mij op dat diverse resultaten twee maal vermeld werden. Ik bedoel dus niet op naam van de vader en op naam van de zoon, maar op beide namen nogmaals dezelfde aktes. Waarschijnlijk moet dat nog opgeschoond worden.

met vriendelijke groet, Bart

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumleden Groep

Log alstublieft in om de image te kunnen zien.

Dit is een printscreen, zoekresultaat Utrecht. 'Download' ontbreekt, klikken op 'bekijk afbeelding' heeft geen zin, blanco vlak.

www geeft oplossing:

Op dit moment biedt het Utrechts Archief nog geen scans aan van aktes. Door een fout bij het importeren van de gegevens zijn er bij bepaalde aktes wel links naar niet gekoppelde scans geplaatst. We zijn nu met de technisch beheerder aan het werk om die foutieve links te verwijderen.

Misschien dat het Utrechts Archief in de nabije toekomst wel scans om te bekijken zal aanbieden op WieWasWie. Maar dan moet er eerst een mogelijkheid worden gecreëerd (een extra knop) waardoor gebruikers die een download van de scan willen bestellen, direct worden doorgelinkt naar de betaalsite van het Utrechts Archief. Dat vereist dus nog wat extra werk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumleden Groep
joke andriessen

Ik ben nu toch ook WWW maar eens aan het proberen.

Bij afbeeldingen uit prov. Groningen krijg ik de vermelding: kan de pagina niet vinden.

Friesland lukt wel.

Is hier hetzelfde aan de hand als met Utrecht?

Groet, Joke

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Joke,

Bij Groningen speelt volgens mij hetzelfde probleem als bij Utrecht; daar moet je ook betalen; in tegenstelling tot Friesland waar je een gratis PDF kunt downloaden.

Ze kunnen beter alles doorlinken naar GenVer. Grapje.

Log alstublieft in om de image te kunnen zien.

/emoticons/default_smiley_lollegs.gif" alt="B-14">

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumleden Groep
joke andriessen

@ Jakkes,

Ik ben heel blij met genver, maar ook met allegroningers.

Daar kun je gratis akten zien en downloaden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumleden Groep

@ ludmilla post #256

Bij het Utrechts Archief wel te vinden met scan.

Kijk zelf maar:

Log alstublieft in om de link te kunnen zien.

Klik daar op de afbeelding en je krijgt de akte groot afgebeeld, maar wazig, want betalen zul je.

Je krijgt er wel een "vergrootglas" bij, zodat je kan zien of je er wat aan hebt.

mvg

Archie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumleden Groep

Utrecht heeft alles inderdaad op de eigen site (betalen) en in archieven.nl ondergebracht. Als ze daarmee klaar zijn, overwegen ze om de data ook met wiewaswie te koppelen. Maar het blijft jammer dat www geen landelijke index is en je elders moet shoppen. zie ook

Log alstublieft in om de link te kunnen zien.

Omtrent Groningen heb ik voor de zekerheid nog even gevraagd aan wiewaswie of dat ook daar van toepassing was:

Bij die andere gevallen gaat het ook om verkeerde links, maar dan naar scans die wel getoond mogen/moeten worden. Het bekijken kan in die gevallen vaak niet, maar het downloaden van de scans lukt nog wel. Deze foutieve links zullen worden hersteld, zodat de achterliggende scans wel weer bekeken kunnen worden (daar zijn we nu samen met de dataleveranciers en betreffende archieven mee bezig).
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumleden Groep

Ik merk zojuist dat het zoeken op * niet meer werkt. Dat was voorheen een manier om te kijken hoeveel documenten de database bevatte. Maar het uitvoeren van zo'n zoekopdracht kost natuurlijk wel veel computerpower, zeker als verschillende mensen dat tegelijk gaan doen. Zet je de optie uit, dan scheelt dat in de belasting van de server.

En zo te zien is er nog geen begin gemaakt met het weghalen van de foutieve records. Er worden nog steeds akten uit vreemde jaren getoond. Het is te hoipen dat ze daar nog weten welke data niet deugen, zodat die gecorrigeerd kunnen worden.

Groeten van Richard

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumleden Groep

Het ontdubbelen van identieke records zou ook niet misstaan.

Tenzij je records van dezelfde aktes, maar van een ander archief als niet-dubbel beschouwd.

Het gaat hier om records van het Utrechts Archief en die van Archief Eemland.

mvg

Archie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumleden Groep

Dit geldt ook voor de records van het Archief Alkmaar en het Noord-Hollands Archief. Ze geven beide verschillende informatie over bijvoorbeeld hetzelfde huwelijk. Het

ware handiger geweest als men een en ander wat uniformer had opgezet. [ik praat maar niet eens over de zeer nuttige aanvullende informatie, zoals het geslacht van de bruid & bruidegom, etc.]

Gr,

Hans Visser

Voorbeeld:

Alkmaar: (inclusief scan)

Bruidegom:    Nanning Klok

Bruid:    Antje Schraa

Gebeurtenis:    Huwelijk

Datum:      donderdag 19 oktober 1876

Documenttype:    BS Huwelijk

Erfgoedinstelling:    Regionaal Archief AlkmaarRegionaal Archief Alkmaar

Plaats instelling:    Alkmaar

Collectiegebied:    Noord-Holland

Documentnummer:    1876/164

Registratiedatum:    19 oktober 1876

Plaats:    Den Helder

-----

Noord-Holland (geen scan)

Bruidegom:    Nanning Klok

Geslacht:    Man

Geboorteplaats:    Den Helder

Leeftijd:    27

Beroep:    Timmerman

Vader bruidegom:    Arie Klok

Geslacht:    Man

Beroep:    Loods

Moeder bruidegom:    Neeltje de Wijn

Geslacht:    Vrouw

Bruid:    Antje Schraa

Geslacht:    Vrouw

Geboorteplaats:    Den Helder

Leeftijd:    29

Vader bruid:    Paulus Schraa

Geslacht:    Man

Beroep:    Timmerman

Moeder bruid:    Trijntje Krijnen

Geslacht:    Vrouw

Gebeurtenis:    Huwelijk

Datum:    donderdag 19 oktober 1876

Plaats:    Den Helder

Documenttype:    BS Huwelijk

Erfgoedinstelling:    Noord-Hollands ArchiefNoord-Hollands Archief

Plaats instelling:    Haarlem

Collectiegebied:    Noord-Holland

Documentnummer:    164

Registratiedatum:    19 oktober 1876

Plaats:    Den Helder

AkteSoort:    H

[irritante lege regels etc. een beetje ingedikt]

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumleden Groep

Lees over WieWasWie en huiver.

Uit: NGV Nieuwsbrief 2013-43

Interessante site voor genealogen

(09 jan) De website tamurajones.net bevat diverse artikelen betreffende genealogische onderwerpen, evaluaties van genealogische producten, nieuwsberichten over genealogisch en informatie over technologie en het gebruik ervan in de genealogie.

Interessant is ook het jaarlijks overzicht van de beste en slechtste genealogische producten, verbeteringen, vernieuwingen,organisaties en evenementen

Te lezen op

Log alstublieft in om de link te kunnen zien.

Worst New Genealogy Product of 2012: WieWasWie  [Het slechtste nieuwe product voor genealogie van 2012]

WieWasWie (WhoWasWho) is a new Dutch site, developed as a replacement for the aging Genlias.

WieWasWie should not only formally replace [www.]genlias.nl, but also effectively replace www.digitalestamboom.nl as well.

While genlias started out as a web app thrown together in a few weeks, and saw just one major redesign in more than ten years.

Development of WieWasWie took about € 4 million and five years, with very little to show for it.

That not all archives are providing scans to WieWasWie is disappointing.

That limits the usefulness of its online scans feature, but the feature is there, and the ability to download scans is an improvement over having to order them.

However, that, after years of development, WieWasWie still does not contain all the indexes that were in Genlias is outright incompetence.

"Genlias has received its share of criticism, but WieWasWie has users longing back for it."

That the WieWieWas family tree feature is now limited to ridiculously tiny trees of just 500 profiles because of performance and reliability issues, already turns the ambitious WieWasWie concept into an embarrassing failure.

The biggest complaint about WieWasWie is its extremely limited search functionality.

When WieWasWie finally went into Public Beta, it did not allow searching on two names yet, making it practically impossible to find index records for marriages.

That much-needed feature has been added since, but that addition was followed by the decision to miscategorise this basic and essential functionality as an advanced search feature, that will only be available with a subscription.

That is the most important, but not the only basic search functionality that has been taken away from visitors; even exact match, sorting of result columns, and simple filtering of results (by role, time period or place name), vital search features that Genlias has offered for years, are now only available with a paid subscription.

After spending millions in taxpayer's money, WieWasWie has been crippled so thoroughly, that it is nearly useless.

mvg

Archie

PS. 1. De Nederlandse tekst tussen [] is door mij toegevoegd.

PS. 2. De [] om www is ter voorkoming van een verwijzing naar een niet-bestaande site.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumleden Groep

[ik praat maar niet eens over de zeer nuttige aanvullende informatie, zoals het geslacht van de bruid & bruidegom, etc.]

Bruidegom:    Nanning Klok

Geslacht:    Man

Vader bruidegom:    Arie Klok

Geslacht:    Man

Beroep:    Loods

Moeder bruidegom:    Neeltje de Wijn

Geslacht:    Vrouw

Bruid:    Antje Schraa

Geslacht:    Vrouw

Vader bruid:    Paulus Schraa

Geslacht:    Man

Moeder bruid:    Trijntje Krijnen

Geslacht:    Vrouw

Nou "zeer nuttige aanvullende informatie" vind ik eigenlijk niet, [of je hebt het sarcastisch bedoeld] het is eigenlijk een beetje dubbel op.

Lijkt me wel logisch dat een moeder en een bruid een vrouw is en een vader en een bruidegom een man, nutteloze verspilling van plaats die ergens anders voor gebruikt kan worden

Voor de moderne huwelijken van tegenwoordig, man / man, vrouw / vrouw worden beide mannen als bruidegom aangesproken en beide vrouwen als bruid of niet soms?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 months later...
  • Forumleden Groep

@ allen

Het is zeer stil in deze rubriek. Er geschiedt blijkbaar niets om over te schrijven. Negatief mag niet, dus positief blijven. Dat laatste is in dit geval wel moeilijk, maar vooruit.

Bij het tonen van huwelijksgegevens kwam ik de term documenttype tegen. Allereerst vraag ik mij af wat daarmee wordt bedoeld.

Als type werd BS Huwelijk gebruikt. Als je de muis op het begrip zet, wordt er verklaard wat er mee wordt bedoeld: Huwelijksakte uit de burgerlijke stand.

Kan het eenvoudiger? Natuurlijk, wat dacht u van: Document:  Huwelijksakte (BS)

Dit geldt ook voor Geboorte. Een verklaring heeft men achterwege gelaten.

Bij Overlijden heeft men weer wel een verklaring.

Zowel Geboorte als Overlijden kan op de zelfde wijze als Huwelijk.

Jammer dat het aktenummer nog (steeds) niet is opgenomen.

Het leuke is dat de aanleverende instantie op haar eigen site keurig het aktenummer vermeld. En ik neem aan dat de gegevens uit dezelfde database komen.

Daar (in dit geval Gelderland) zag ik in plaats van geboortedatum (jaar 1898) het woord doopdatum gebruikt worden.

Positief: Ik heb weer eens gekeken hoe het er mee stond.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumleden Groep

Geen bericht = goed bericht gaat hier inderdaad niet op. Ik ben ook nog steeds niet echt positief, maar mail regelmatig met hun helpdesk.

Afgelopen dagen zag ik dat ik niet de enige was die zoeken met jokers, ofwel toevoegen van een * of een ? bij een deel van de naam, niet toepast bij het zoeken op www. Logisch, zou je denken, als er een vakje staat 'bevat'. Maar niets is minder waar: Als een een naam in varianten wilt zoeken, zoals Italiaander, en je vult in Ital en je vinkt het vakje 'bevat' aan, dan krijg je geen hits. Het moet dus zijn Ital*

Ik heb gevraagd of dat niet duidelijker uitgelegd kan worden, meer mensen zullen net als ik blond zijn 

Log alstublieft in om de image te kunnen zien.

/emoticons/default_cool.gif" alt="8}">; ze hebben beloofd te bekijken hoe dat beter kan.

Heb je het punt 'documenttype' aan de helpdesk gemeld? Toch belangrijk.

Dus ik blijf maar aangeven: meldt ook alle punten ter verbetering bij de

Log alstublieft in om de link te kunnen zien.

.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumleden Groep

Geen bericht = goed bericht gaat hier inderdaad niet op. Ik ben ook nog steeds niet echt positief, maar mail regelmatig met hun helpdesk.

Ludmilla, klopt het dat je iedere keer weer moet inloggen als je iets wilt downloaden?

Ik geef steeds aan: onthoud mij maar dat doet hij niet. Ligt niet aan mijn instellingen......

Groetjes,

Lily

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumleden Groep

Oeps, dat weet ik zo niet. Het zou volgens mij zo moeten zijn dat het onthouden wordt.

Zelf had ik eerder problemen met het opvragen van die scans, die kwamen niet binnen, bleek mijn spamfilter ze tegen te houden. Misschien dat het bij jou ook zo werkt. Ik heb even gekeken of het staat bij de al bekende fouten

Log alstublieft in om de link te kunnen zien.

maar daar zie ik alleen iets over JAVA-script.

Ik zou zeggen, stel je vraag aan hun helpdesk, als je er met hen niet uitkomt dan hoor ik het wel. SVF heeft na de start een onderhoud gehad met www en er is beloofd alle zorg aan irritaties te geven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Meld je aan om ecommentaar te plaatsen

Je kunt commentaar achterlaten als je bent aangemeld



Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...