Jump to content

Warringa-Koornstra

Guest Masje II

Recommended Posts

Guest Masje II

Geachte forumleden,

Wie zijn de ouders van onderstaande echtpaar?

Eventuele aanvullingen zijn ook welkom.

Luchina Jantina (Gien) Warringa, geboren Borger 23 augustus 1916; overleden Borger 20 mei 2007 en gecremeerd; huwde Hartman Koornstra, overleden ?? 1 augustus 2002

Dit echtpaar heeft vijf kinderen. Om privéredenen kan men ook de antwoorden via email (envelop links)

Bij voorbaat hartelijk dank

mvg, Masje II

• Member Group

Heb me al contact gehad met de samensteller van deze gegevens?

Please login or register to see this link.

Generatie VII

Guest Andries Koornstra

Beste Masje II,

deze weet ik natuurlijk: Hartman Koornstra, zoon van Klaas Koornstra en Geesje Speelman, geboren Ees 16 oktober 1909, overleden Borger 1 augustus 2002, trouwt Borger 14 december 1935 Luchina Jantina (Gien) Warringa, geboren Borger 23 augustus 1916, overleden aldaar 20 mei 2007, dochter van Jan Warringa (arbeider, zuivelbewerker) en Willemina Muskee.

Er zijn overigens zes kinderen, maar die vallen inderdaad onder het predikaat "privacy".

groeten, Andries.

Guest Masje II

@ Ludmilla,

Ik ken deze site (als basis gebruikt voor genealogie Warringa) en nog enkele kleine fragmenten genealogie Warringa. Aan de hand van originele stukken ben ik aan het controleren (en corrigeren) en tevens veel nieuwe aanvullingen toevoegen. Men heeft een Friese stamboom en een Drenthse stamboom Warringa die niets met elkaar te maken hebben.

@ Andries Koornstra

Hartelijk dank voor de aanvullende informatie. Ik kon haar nergens plaatsen omdat zij en haar man niet in een genealogie te vinden zijn. De gegevens die ik had zijn afkomstig van een overlijdensadvertentie.

mvg, Masje II