Guest Masje II Posted June 23, 2012 Share Posted June 23, 2012 Geachte forumleden, Wie zijn de ouders van onderstaande echtpaar? Eventuele aanvullingen zijn ook welkom. JANS WARRINGA, geboren Buinerveen 13 oktober 1935; overleden Emmen 30 januari 2006 en begraven Emmen 3 februari 2006 begraafplaats Oeverse Bos; huwde ANS ZIJLSTRA Dit echtpaar heeft drie kinderen. Om privéredenen kan men ook de antwoorden via email (envelop links) Bij voorbaat hartelijk dank mvg, Masje II Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Member Group Ludmilla Posted June 23, 2012 Member Group Share Posted June 23, 2012 Misschien dat deze Johan je kan helpen? Please login or register to see this link. XI-at Jans Warringa is geboren op zondag 13 oktober 1935, zoon van Johannes Wilhelm Warringa (zie X-ba) en Teelkina Gezina Sijpkes. Jans is overleden op maandag 30 januari 2006, 70 jaar oud. Jans trouwde met Ans Zijlstra Please login or register to see this link. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Masje II Posted June 23, 2012 Share Posted June 23, 2012 Ludmilla, Heel hartelijk dank voor deze aanvulling. De site van Johan Warringa was mij bekend, alleen kon ik geen link leggen naar de mij bekende genealogie. Heb een mail naar hem gestuurd voor de nodige aanvullingen op deze genealogie Warringa. mvg, Masje II Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts