Member Group ErickJ Posted June 16, 2012 Member Group Share Posted June 16, 2012 Deze week is er een nieuwe website gelanceerd die Nederlanders wegwijs moet maken in de archiefwereld: OnsDNA.nl. Wie bijvoorbeeld geïnteresseerd is in genealogie en op zoek gaat naar de achtergronden van de eigen familie kan terecht bij verschillende archiefinstellingen. Maar ook wie bijvoorbeeld wil weten wie er vroeger in een bepaald huis woonde of hoe een straat er een eeuw geleden uit zag, kan bij de archieven terecht. Lees meer : Please login or register to see this link. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Member Group Ozlady Posted June 16, 2012 Member Group Share Posted June 16, 2012 Ik had zo'n deja vu gevoel toen ik dit las. Opeens besefte ik dat dit al een week geleden door Ludmilla uitgebreid was beschreven. Zie: Please login or register to see this link. Sylvia Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts