Spring naar bijdragen
Vervelende mededeling: SVF forum site gaat stoppen. ×

Donna M. Hettinga 1933-2011


janrein

Recommended Posts

  • Forumleden Groep

Goedemiddag,

Onderstaande link leidt me naar de obituary van Donna M. Hettinga. Helaas staat er geen verdere tekst bij. Wel kom ik bij doorklikken op ancestry terecht en dan sta ik stil...

Log alstublieft in om de link te kunnen zien.

Graag zou ik de volledig obituary willen lezen, waarin dikwijls ouders, echtgenoot en kinderen vermeldt staan. Is dat mogelijk of zoek ik tevergeefs ?

Groet en bij voorbaat dank voor geboden hulp,

Jan Rein Hettinga

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumleden Groep

Je verwacht een Obit te lezen, een levensverhaal van de overledene, dat wordt hier niet bedoeld, maar is een verklaring van overlijden, de Social Security Death Index (SSDI)

Dit "aanbod" van Ancestry valt buiten het abonnement.

Sinds december 2011 heeft Ancestry de SSDI achter een betaasite geplaatst, zie

Log alstublieft in om de link te kunnen zien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumleden Groep

Maar natuurlijk zijn er genoeg plekken waar de SSDI nog wel gratis is zoals op FS ...

Jan Rein, je wist toch allang dat Donna met Raymond R Hettinga (geb ca 1932) getrouwd was?

Hier de obit van zijn moeder Diane:

Log alstublieft in om de link te kunnen zien.

Sylvia

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumleden Groep

Inderdaad dit bericht gelezen.

Mijn vraag is of deze Donna M. Hettinga (1933-2011) inderdaad de vermelde Donna, echtgenoot van Raymond Hettinga is. En ik heb uiteraard ook belangstelling om een bevestiging van haar ouders waar ik heb staan:

Donna May Brose, gehuwd met Raymond Hettinga dv. Herman Richard Heinrick Brose en Anna Faekler.

Ook de site Geurink is me bekend.

Groetjes,

Jan Rein

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumleden Groep

In Ancestry de Brose/Johnson Familytree:

Donna May Brose 1933-2011, dv Herman Richard Henrich Brose geb 21-10-1889 Wausau, Marathon, Wisconsin, overl aldaar op 21-6-1945 en Anna Marie Augusta Fackler, geb 30-03-1892 Ashland, Wisconsin, overl 1-12-1976 Madison, Wisconsin.

Bij de gegevens van Donna May Brose staat geen huwelijk. Ik heb de beheerder van de Brose Familytree gevraagd of een huwelijk met Raymond Roger Hettinga hem bekend is.

De ouders van Raymond komen voor in de Hettinga Family Tree:

1 dochter en 5 zonen, afgeschermd ivm privacy, behalve de gegevens van zoon Donald Keith 1938-1939

Ook met hem/haar is contact gelegd om te vragen of van zoon Raymond huwelijksgegevens bekend zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumleden Groep

Mooie bevestiging van hetgeen ik al enige tijd zocht. Het betreft inderdaad dus Donna May Brose. Tevens de ouders met complete data. Prachtig.

Heb uiteraard grote belangstelling voor family gegevens die nu opduiken.

Hartelijke dank,

Jan Rein

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumleden Groep

Twee reacties ontvangen via de bronnen uit Ancestry:

Donna was the youngest of SIX daughters of Herman and Anna (Fackler) Brose. Donna was born 26 Mar 1933 (probably in Wausau, Wisconsin) and died 28 Sep 2011, She married Raymond Roger Hettinga on 5 May 1956. ........

en

Yes, I know Raymond Hettinga, he is my grandfather's brother. Do you just want a confirmation that Raymond and Donna were married, or more detailed information? They were indeed married but she recently passed away in the past couple years.....

Beide berichten zitten in je emailbox. De personen heb ik met jouw toestemming je email gegeven zodat je met hen alle gegevens kunt uitwisselen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Meld je aan om ecommentaar te plaatsen

Je kunt commentaar achterlaten als je bent aangemeld



Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...