Member Group janrein Posted June 10, 2012 Member Group Share Posted June 10, 2012 Goedemiddag, Ben op zoek naar de overlijdensdata van Dirk Jan te Paske (TePaske), geb. 5 januari 1854 te Barlo Aalten (Gld) huwt op 16 februari 1882 in Orange City Sioux County Iowa (VS) met Aukje Arjens van der Schaaf, geb. 29 juli 1861 te Beetgum (Men). In 1930 wonen beiden in Easton Wisconsin (VS). Dirk Jan te Paske is de zoon van Hendrik Jan Te Bokkel en reist als 14-jarige in 1868 met vader en stiefmoeder naar de VS. Drie van hun kinderen huwen met kinderen van Rimmer Annes Hettinga (1861-1938 en Janke Riemers Abma (1863-1933), vandaar dat ik graag de overlijdensdata van deze ouders wil weten. Met groet en dank voor geboden hulp. Jan Rein Hettinga. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Member Group Ludmilla Posted June 10, 2012 Member Group Share Posted June 10, 2012 bron Holden Family Tree op Ancestry: Derk Jan TePaske overleden 7 maart 1931 Agnes van der Schaaf 1944 geen plaats genoemd, gezien de gegevens die genoemd staan bij de kinderen zal het Marahton, Wisconsin zijn. Als je wilt kan ik een contact leggen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Member Group janrein Posted June 11, 2012 Author Member Group Share Posted June 11, 2012 Ludmilla, Fijn dat je deze data gevonden hebt. Het leggen van een contact stel ik op prijs. Dank en groet, Jan Rein Hettinga Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts