Member Group Ludmilla Posted June 5, 2012 Member Group Share Posted June 5, 2012 Zelf ben ik pas geweest in het RAR te Tiel. Is er iemand die binnenkort daar naar toe gaat? Voor het onderzoek voor Please login or register to see this link. willen we graag Please login or register to see this link. van hebben. In ruil krijgt u heel veel dank. Please login or register to see this image. /emoticons/default_kus_op_wang.gif" alt="$"> Het archief vraagt 7,55 euro per scan en het sluit daarmee aan op Please login or register to see this link. Ik kan dan mijn verzoek aan hen annuleren. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Masje II Posted June 5, 2012 Share Posted June 5, 2012 Hallo Ludmilla, Duitse Akten zijn afschriften van overlijdensakten die vlak na de Tweede Wereldoorlog zijn opgemaakt door het Rode Kruis betreffende Nederlanders in Duitsland. Is deze niet te vinden bij het CBG? mvg, Masje II Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Member Group Ludmilla Posted June 5, 2012 Author Member Group Share Posted June 5, 2012 Het is bekend wat bedoeld wordt, maar het Please login or register to see this link. Andere berichten over hem heb ik gevonden, ook een richting naar zijn nazaten, dus het gaat alleen om deze scan. (deze regel later toegevoegd) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts