Member Group Willemina Meijer Posted June 6, 2010 Member Group Share Posted June 6, 2010 Hallo allemaal. Wie wil voor mij bij gelegenheid kijken in het archief Amsterdam. Ik zou graag weten waar de ouders van deze dopeling vandaan kwamen, en wie de ouders waren van Jan Meijer x Anna Maria Sanders. dochter Anna Maria vader Jan Meijer moeder Anna Maria Sanders getuigen Carel Meijer Anna Leonora Meijer pastor Augustus Sterk doop 10 september 1786 religie Evangelisch-Luthers, Lutherse kerken bron 269 p. 18 (folio 9v) nr. 8 Alvast mijn dank. Willemina Meijer. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Member Group Mantegna Posted June 6, 2010 Member Group Share Posted June 6, 2010 Hallo Willemina, Online lukt het niet, denk ik, want je hebt de trouwboeken nodig. In de doopboeken staat de herkomst van de ouders niet. Je wist wel dat er nog een tweede kind van deze ouders was: Jan, gedoopt 21 maart 1781 ? Voor de zekerheid hieronder beide doopinschrijvingen. Een doop (en ouders) van Anna Maria Sanders gevonden in 1740 (te vroeg lijkt me, en Oud-Katholiek) en in 1760 (maar die is Rooms-Katholiek). Dubieus dus. Er zijn legio dopelingen die Jan Meijer heten, daar valt niet uit te kiezen, helaas. Eén, uit 1747, heeft een getuige die Sanders heet. Volgens mij kom je hier niet verder mee, en moet je hopen dat er een huwelijk te vinden is. Please login or register to see this attachment. Please login or register to see this attachment. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Member Group Willemina Meijer Posted June 6, 2010 Author Member Group Share Posted June 6, 2010 Hallo Mantegna. Dank je voor het zoeken. Ik kan ook geen overl. van Meijer/Sanders vinden. Groetjes Willemina. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts