Spring naar bijdragen
Vervelende mededeling: SVF forum site gaat stoppen. ×

stamboom Ryken op Ancestry Australië


Gast Andries Koornstra

Recommended Posts

Gast Andries Koornstra

Hallo allen,

ik heb sinds een tijdje mailcontact met een Daniel Ryken uit North Curl Curl en die heeft me al een paar keer aangespoord zijn stamboom op ancestry.au te bekijken. Maar wat ik ook doe of probeer, ik kan die boom gewoon niet benaderen. En allerlei andere dingen die me niet interesseren floepen zo op mijn beeldscherm.

Het gaat me vooral om zijn grootouders Johannes (Joop) Hoogendoorn (Den Haag 23 nov 1928 - North Curl Curl 2 sep 2008) en Maria Helena (Riet) Timmers (Loosduinen 13 mei 1930 - North Curl Curl 18 jul 2003). Eigenlijk weet ik alles intussen wel van ze, ouders, kinderen, etcetera. Joops moeder is een Johanna Koornstra, vandaar mijn interesse.

Wat ik graag wil weten, kan ik bij Daniels huisvlijt komen, zodat ik hem even een enthousiast "you've done very well" kan sturen.

groetjes, Andries.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumleden Groep

Helemaal NIETS in Ancestry, geen hits op de personen en ook niet op de stamboom Ryken.

Maar op de digitale stamboom Den Haag staat de naam van Johanna Koornstra, zie

Log alstublieft in om de link te kunnen zien.

twee kanten 

Log alstublieft in om de image te kunnen zien.

/emoticons/default_knipoog3.gif" alt="$">

Helpt je dat bij verder onderzoek?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Andries Koornstra

Dank je Ludmilla.

Nee helpt me niet echt, want ik had deze kaart al. Ga hem gewoon melden dat ik niets met zijn ancestry gebeuren kan!

groetjes, Andries.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Andries Koornstra

Nou,

ik weet nu inmiddels dat hij de boom afschermt. Heb de "rechtstreekse" link gekregen, maar die komt uit bij een scherm dat mij een abonnement wil verkopen. Tja, het is wat met al die barrières.

groet, Andries.

ps. Als iets is afgeschermd vind je het dus ook nooit via hun (ancestry's) eigen index. Wel een beetje merkwaardig vind ik dat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumleden Groep
henk elsinga

Dag Andries,

Het is mogelijk wel een interessante stamboom, ook al is hij niet openbaar toegankelijk.

Daniël Ryken zou een nazaat kunnen zijn van:

Daniël Rychen, geboren 1677 te Frutigen (Sw); overleden 1737 te Sappemeer (Nl);

getrouwd met Barbara Wänger.

Deze mensen behoorden tot een groep Doopsgezinde Zwitsers, die in hun thuisland vervolgd werden om hun geloof.

mvrgr,

Henk Elsinga

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Andries Koornstra

Ik kan het helaas niet voor je checken Henk. Als het dezelfde familie is zou ik dat wel bijzonder vinden: om en nabij drie eeuwen dezelfde voornaam met familienaam!

groeten, Andries.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Meld je aan om ecommentaar te plaatsen

Je kunt commentaar achterlaten als je bent aangemeld



Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...