Member Group hoogie Posted April 25, 2012 Member Group Share Posted April 25, 2012 Goedemorgen Australië zoekers, Ik ben voor een kennis op zoek naar de familie Reimerink,waarschijnlijk wonende in Adelaide. Het gezin Reimerink is in 1965 met de FLAVIA naar Australië ge-emigreerd: Bernardus Reimerink geb.op 8 apr.1928,overl op 10-01-2008 te Adelaide. Petronella Elisabeth Reimerink-Groen geb 9 febr.1935,overl 3-11-2008 te Adelaide. De moeder van Petronella Elizabeth Reimerink-Groen n.l.Josina Groen-Piet (weduwe)is overl. op 27-07-1969 te Adelaide. Mijn kennis wil dolgraag contact met (één van)de kinderen. Wie o wie kan ons verder helpen? Alvast onze hartelijke dank, groetjes,Hoogie. Aangepast wegens privacy door sadminF Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Jan Clavaux Posted April 25, 2012 Share Posted April 25, 2012 Een zekere Douwe Reimereink uit Melbourne heeft een profiel op Facebook: Please login or register to see this link. (ik neem aan, dat ik met het vermelden van deze openbare link zijn privacy niet schend) Hij zal ongetwijfeld familie zijn. Succes, Jan. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Jan Clavaux Posted April 25, 2012 Share Posted April 25, 2012 Moet zijn: Please login or register to see this link. groeten, Jan Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Member Group hoogie Posted May 4, 2012 Author Member Group Share Posted May 4, 2012 Beste Jan, Héél hartelijke dank voor het Facebook profiel van Douwe. ongetwijfeld komt mijn kennis hiermee bij de haar,beoogde,familie. Super ! Een goed week-end, groetjes,Hoogie. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts