Member Group McMelloW Posted April 22, 2012 Member Group Share Posted April 22, 2012 De laatste tijd komt het regelmatig voor dat archieven.nl en zeeuwengezocht.nl problemen hebben met de zoek mogelijk heden. Vanmiddag ging het alweer mis en het is nog steeds plat. Ben ik de enigeĀ die tegen dit probleem aan loopt? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Member Group Bram Posted April 22, 2012 Member Group Share Posted April 22, 2012 Hallo McMellow, Ze hebben wat problemen lijkt mij. Please login or register to see this link. maar bij werkt het wel. Groet, Bram Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Masje II Posted April 22, 2012 Share Posted April 22, 2012 Hallo McMellow, Als men deze link neemt kan men inzien. Please login or register to see this link. Dan boven "zoeken" aanklikken en dan gewoon invullen en ZOEK. mvg, Masje II Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Member Group McMelloW Posted April 22, 2012 Author Member Group Share Posted April 22, 2012 Bram, Ik had nog niet op de blog gekeken. Als IT-man snap ik het nu helemaal. Het is net als op de weg. In eerste instantie wordt de toegang (aantal rijstroken) te klein gepland. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts