Member Group Gabor Posted March 23, 2012 Member Group Share Posted March 23, 2012 Is er iemand die een werkend emailadres heeft van Peter Buyk? Hij is hier wel lid geweest volgens mij maar nu niet meer.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Member Group Ludmilla Posted March 23, 2012 Member Group Share Posted March 23, 2012 Ik heb hem een bericht gestuurd met het verzoek contact met je op te nemen. Als dat niet lukt, stuur een Please login or register to see this link. , misschien dat het mogelijk is dat te achterhalen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Beheerder sadminF Posted March 23, 2012 Beheerder Share Posted March 23, 2012 Beste Gabor, Inderdaad heeft Peter Buyk zich laten uitschrijven. Ik heb een e-mail adres van hem, maar ik kan die vanzelfsprekend niet doorgeven. Wel kan ik altijd hem e-mailen om contact met u op te nemen. Dat heeft Ludmilla deze keer voor u gedaan. Ik ga ervan uit dat het contact tussen u beiden wordt hersteld. Met een genealogische groet, sadminF Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts