Beheerder sadminF Posted March 17, 2012 Beheerder Share Posted March 17, 2012 Beste leden, Misschien is het jullie opgevallen dat we twee icoontjes aan de rechterzijde hebben neergezet. De bovenste is van onze nieuwe Twitter account, waar we met korte en krachtige zinnen ons als forum kunnen uiten. Ook het zogenaamde Please login or register to see this link. is een leuke manier om op de hoogte te raken van nieuws in de genealogie wereld. De tweede icoon is een knop voor een Please login or register to see this link. . Hiermee kan men zich op de hoogte houden van de nieuwe berichten op het SVF zonder steeds naar de website te gaan. Maak er gebruik van, ze staan ervoor!! Met een genealogische groet, sadminF - beheerder Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Masje II Posted March 18, 2012 Share Posted March 18, 2012 Zal SVF nu ook via Twitter gaan volgen. Een leuke medium om snel en veel te weten te komen op allerlei gebied. Mijn voorkeur gaat uit op historie en genealogie. mvg, Masje II Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Member Group Ludmilla Posted March 18, 2012 Member Group Share Posted March 18, 2012 Leuk! Twitter hoort er bij, we kunnen er niet meer omheen; veel archieven twitteren ook en zo zie je tips voorbij komen. En zo wordt SVF ook gevolgd, we staan op de kaart. Ik heb helemaal geen ervaring met alle mogelijkheden, maar ik ga het leren.... Please login or register to see this image. /emoticons/default_ohmy.png" alt=":o" srcset="https://stamboomvragenforum.nl/uploads/emoticons/ohmy@2x.png 2x" width="20" height="20"> Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Beheerder sadminF Posted March 19, 2012 Author Beheerder Share Posted March 19, 2012 Beste leden, Twitter is erg populair, vooral in Nederland. SVF kon niet achterblijven. Heel leuk dat er al forumleden volgers zijn geworden! Het SVF twitter account volgt relevante twitteraars voor de genealogie in de breedste zin van het woord, daar valt geschiedenis ook onder. De optie retweet zorgt dat we die aan de SVF volgers door kunnen spelen. Er is een leercurve, net als Ludmilla is het SVF team onervaren met dit medium, al doende leert men! Met een genealogische groet, sadminF Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Member Group charlotta Posted March 19, 2012 Member Group Share Posted March 19, 2012 Hoi allemaal, Nooit gedacht dat ik mij nog eens aan het twitteren zou durven wagen, maar ik ben ook volger geworden. Please login or register to see this image. /emoticons/default_happy_1.gif" alt=":0(("> Ook van sommige archieven die ik belangrijk vind. Please login or register to see this image. /emoticons/default_clap_clap.gif" alt="B-5"> De genealogie staat voorop, maar ook de historie verlies je daarbij niet uit het oog. groetjes, Charlotta Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts