Beheerder sadminF Posted February 21, 2012 Beheerder Share Posted February 21, 2012 Beste leden, Op twee april 1940 leefden er 132,164,569 mensen in de Verenigde Staten. De census archieven geven een dag in het leven van een gezin weer om de 10 jaar. En de Amerikaanse overheid maken deze telling voor het publiek openbaar precies 72 jaar nadat deze is genomen. Dat betekent dat vandaag de dag, de meest recente telling die u kunt lezen van 1930 is. Om middernacht op 2 april 2012 zal het Amerikaanse Nationaal Archief de 1940 census records aan Ancestry.com overdragen. Zij gaan er hard aan werken om elke tellings-pagina online te krijgen. Zodra de zoekmogelijkheden er zijn, kunnen wij voor u zoeken met het SVF abonnement. Please login or register to see this image. /monthly_2021_07/793239705_Untitled2.jpg.1134f19f0a1216392a2eae96c1665f88.jpg"> Met een genealogische groet, sadminF Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Beheerder sadminF Posted April 2, 2012 Author Beheerder Share Posted April 2, 2012 Beste leden, Forumlid Hans geeft een goede samenvatting èn uitleg over de vandaag openbaar geworden Amerikaanse census van 1940. Goed punt is dat een betaald abonnement ancestry.com niet noodzakelijk is voor deze census. Link: Please login or register to see this link. Met een genealogische groet, sadminF Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Beheerder sadminF Posted August 5, 2012 Author Beheerder Share Posted August 5, 2012 Alle 50 staten hebben hun informatie ingevoerd zodat 134 miljoen namen zijn te vinden in de Census 1940. De inzage is gratis na het invoeren van een emailadres. Zie voor uitgebreide informatie de Please login or register to see this link. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Member Group alvara Posted August 28, 2012 Member Group Share Posted August 28, 2012 Ik heb mij laten verleiden om bij Census 1940 gegevens op te vragen over een ver famiielid, die voor 1914 al naar USA was vertrokken. Die gegevens heb ik gekregen. Natuurlijk heb ik mijn naam en adres op moeten geven. Sindsdien krijg ik enkele keren per week een uitnodiging om een abonnement af te sluiten. Mede omdat SVF een collectief abonnement heeft genomen (waarvoor hulde!!) was ik niet van plan dat te doen. Hoe kom ik van die uitnodigingen af? Gewoon negeren? Heeft iemand hiermede ervaring? Gaarne reactie en vriendelijke groeten, Alvara Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Beheerder sadminF Posted August 28, 2012 Author Beheerder Share Posted August 28, 2012 De voorwaarden staan hier Please login or register to see this link. Ik heb niet alles doorgelezen, maar bij punt 6 staat een emailadres en er staat ook aangegeven dat je via "my account" gegevens kunt wijzigen, misschien staat daar een knopje waar je kunt aangeven geen emails meer te willen ontvangen. Anders in je eigen emailprogramma als "ongewenste email" aangeven. Hoop dat dit voor je helpt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Member Group alvara Posted August 28, 2012 Member Group Share Posted August 28, 2012 Helaas, de link onder punt 6 wordt geweigerd onder "code 400" . Ik wacht verder maar af. In elk geval: dank voor het snelle antwoord Alvara Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts