Member Group Willemina Meijer Posted January 31, 2012 Member Group Share Posted January 31, 2012 Wie kan mij helpen aan gegevens over de Fam. Bleumers/Blömers/Bloemers uit Oldenzaal . Frans Bleumers/Blömers/Bloemers en Maria Reuverkamp/Reuvekamp/Reuvenkamp gaan 18-06-1780 Oldenzaal in ondertrouw, Frans heet dan Frans Bleumers uit Oldenzaal, Maria Reuvenkamp is in Rheda (D) geboren. 23-07-1780 Oldenzaal volgt dan het huwelijk. Bron: Frank Steggink. 19-07-1817 overlijd Frans Bleumers ten huize van Hendrik oude Wevelkate/Wevelkotte boerschap Berghuizen Oldenzaal, Frans is dan 66 jaar en woont in Berghuizen, dus circa 1751 geboren. Hij is dan Weduwnaar van Maria Reuverkamp. Aangevers zijn Phillip Pauls 40 jaar, en Berend/Barend Scholte/Scholten 46 jaar. Bron: Genver. nl akte 108 Ik zou graag weten wie de ouders van Frans Bleumers zijn. Verder zoek ik de overlijdensakte van Maria Reuverkamp. Wie helpt? Groetjes Willemina. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Member Group ChrisvD Posted January 31, 2012 Member Group Share Posted January 31, 2012 Hallo Willemina, Voor het overlijden van Maria zie de volgende akten van notoriteit: Please login or register to see this link. Please login or register to see this link. De mogelijke doop van Frans: Oldenzaal, 28 novbr. 1751 Frans soon van Hermannus Bloemers en Geerthen IJpkemole Please login or register to see this link. Dopen NG 1745-1755 Huwelijk ouders: Bladzijde: 66, record: 250 Man: Hermannus Bloemers, uit Oldenzaal Vrouw: Geertruit Ipkemeule, uit Rossum Ondertrouw: Oldenzaal, 10-06-1742 Huwelijk: Oldenzaal, 01-07-1742 Met vriendelijke groet, Chris van Dijkum Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Member Group Willemina Meijer Posted February 5, 2012 Author Member Group Share Posted February 5, 2012 Hallo Chris. Zag nu pas jou bericht(geen bericht in mijn mail, ondanks notificatie) Ben hier erg blij mee, ik kon het niet vinden, (overheen gekeken) Dit is inderdaad mijn voorvader Frans Bleumers (opa van mijn oma, vaders kant). Hartelijk dank hiervoor. Please login or register to see this image. /emoticons/default_clap_clap.gif" alt="B-5"> Groetjes Willemina. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts