Spring naar bijdragen
Vervelende mededeling: SVF forum site gaat stoppen. ×

Ben ik uit de orde?


hooneytunes

Recommended Posts

  • Forumleden Groep

Lees ook

Log alstublieft in om de link te kunnen zien.

Als ik dat eerder had geweten had ik alleen mijn reactie geplaatst, als je dat had laten weten, wel zo netjes.

Log alstublieft in om de image te kunnen zien.

/emoticons/default_sad.png" alt=":(" srcset="https://stamboomvragenforum.nl/uploads/emoticons/sad@2x.png 2x" width="20" height="20">

Vraag 1: Begrijp ik het goed dat ik een vraag slechts exclusief hier mag stellen?

Vraag 2: Vindt u het andere stamboomforum laakbaar?

Met vriendelijke groet,

Rob

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumleden Groep

Nee Rob, maar het is een goed gebruik om (als je een vraag op meerdere fora stelt) dat meteen te melden, zodat mensen geen dubbel werk doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumleden Groep

Nee Rob, maar het is een goed gebruik om (als je een vraag op meerdere fora stelt) dat meteen te melden, zodat mensen geen dubbel werk doen.

Okay... Bij deze mijn excuses (vooral aan Ludmilla). Ik voelde mij namelijk nogal aangevallen. Ik heb het dus verkeerd begrepen.

Groetjes (met schaamrood op mijn gezicht),

Rob

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Beheerder

Beste Hooneytunes en andere lezers,

Onderstaande bericht van Hooneytunes vraagt om uitleg en dat wil ik hier geven.

Je hebt een zelfde bericht op meerdere fora geplaatst, Hooneytunes en daar is niets mis mee.

Natuurlijk niet, we beperken hier niemand in zijn vrijheid om van meerdere fora lid te zijn.

Wèl is daarbij van belang om aan te geven dat je dit doet, op beide fora laten weten dat het ook op een ander forum is geplaatst, met een link naar het onderwerp op het andere forum.

Je voorkomt hiermee dat mensen dezelfde antwoorden gaan opzoeken, daar tijd en moeite in steken.

Deze melding wordt vaak vergeten, wat begrijpelijkerwijs irritaties oproept bij leden die antwoorden.

Dat heb je nu ervaren, Hooneytunes, je hebt je excuses aangeboden en daarmee is dit akkefietje over en zet ik dit onderwerp op slot.

Wie hier aanvullende vragen over heeft kan mij een PM sturen.

Met een genealogische groet,

sadminF

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...