Spring naar bijdragen
caromatulessya

Hoe ervaart u de website van Het Utrechts Archief?

Recommended Posts

caromatulessya

Beste forumleden,

Heeft u voor uw genealogisch onderzoek wel eens de website van Het Utrechts Archief bezocht? Dan ben ik op zoek naar u!

Voor mijn afstudeerstage bij Het Utrechts Archief, doe ik onderzoek naar hoe wij onze website (hetutrechtsarchief.nl) kunnen verbeteren. Hierbij ligt de focus op de behoeftes van de bezoeker die genealogisch onderzoek uitvoert. Omdat wij uw mening erg belangrijk vinden, heb ik een enquête opgezet met korte vragen over onze website. Graag zou ik u willen vragen om mij te helpen en deze enquête in te vullen zodat uw mening niet alleen wordt gehoord maar ook actief wordt meegenomen in de slag naar verbetering.

De enquête bevat 10 korte vragen, duurt maximaal 5 minuten, loopt tot en met 24 december 2017 en kunt u invullen door op onderstaande link te klikken:

Log alstublieft in om de link te kunnen zien.

Wilt u meer weten over mijn onderzoek of heeft u nog andere vragen, neem dan contact met mij op via

Log alstublieft in om de link te kunnen zien.

of stuur mij een berichtje via het forum.

Alvast hartelijk bedankt voor uw medewerking en met vriendelijke groet,

Caro Matulessya

Stagiair, Het Utrechts Archief

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
caromatulessya

Beste forumleden,

Inmiddels loopt de enquête al weer 2 weken en de eerste reacties zijn binnen! Ik wil alvast iedereen bedanken die de enquête al hebben ingevuld en degenen die dat nog niet hebben gedaan vooral oproepen om dit zeker te doen! De enquête duurt hooguit 3 minuten, is anoniem en een belangrijk aspect voor de slag naar verbetering van de website van Het Utrechts Archief. Uw reactie wordt dus erg gewaardeerd!

De enquête kunt u vinden via bovenstaande link.

Bedankt en met vriendelijke groet,

Caro Matulessya

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om commentaar te plaatsen

Je moet lid zijn om commentaar achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan voor onze forum. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden